Jeg har smittet min familie :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Kloster

Hej.

Jeg begyndte at løbe for 2 år siden. Byttede smøgerne ud med løb og er nu en rimelig fin nok løber med div erfaring.

Min mellemste søn på 12 år startede på et begynderprogram fra iForm og løb efter programmet 5 km på 25 min

Jeg har været til rigtig mange motionsløb med div trøjer, poser og gode løb. Og i dag har vores 3 drenge og jeg været til et lokalt gratis motionsløb på 5 km.

Super sejt og godt frisk løb. Rasmus på 14 løb ruten på 30 min, Noco på 12 år løb på 32 min med et dårligt ben/knæ, mens Mads på 8 og jeg løb en ruten på 36 min.

Jeg har nu efterhånden fået min familie smittet med motion. Og jeg elsker det. Håber så bare min dejlige mand bliver smittet  Han stod og heppede på os og tog imod os på målstregen.

Ville bare lige deje en dejlig familieoplevelse med jer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kloster skriver:

Hej.

Jeg begyndte at løbe for 2 år siden. Byttede smøgerne ud med løb og er nu en rimelig fin nok løber med div erfaring.

Min mellemste søn på 12 år startede på et begynderprogram fra iForm og løb efter programmet 5 km på 25 min

Jeg har været til rigtig mange motionsløb med div trøjer, poser og gode løb. Og i dag har vores 3 drenge og jeg været til et lokalt gratis motionsløb på 5 km.

Super sejt og godt frisk løb. Rasmus på 14 løb ruten på 30 min, Noco på 12 år løb på 32 min med et dårligt ben/knæ, mens Mads på 8 og jeg løb en ruten på 36 min.

Jeg har nu efterhånden fået min familie smittet med motion. Og jeg elsker det. Håber så bare min dejlige mand bliver smittet  Han stod og heppede på os og tog imod os på målstregen.

Ville bare lige deje en dejlig familieoplevelse med jer.

hvor fantastisk med positiv smitte

Anmeld

9. juni 2012

AnneBJ

Hvor er I seje - og det er da en ret god vane at give videre til sine børn

Anmeld

9. juni 2012

B&J

ej hvor er i bare super seje sikke en vidunderlig ting du har givet videre til din familie... og håber du får din mand med også

Anmeld

9. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kan du ikke lige komme en tur til Sønderborg og smitte mig?

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Ej hvor sejt !!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.