Bølle er kommet hjem igen!! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Tona

FrkT skriver:

Nej hvor dejligt at hun kom hjem igen  Super godt for jer! 

Ja og hun er sund og frisk og glad  Men nøj hvor hun spiser og drikker meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

FrkT

Amandas-mor skriver:

Ja og hun er sund og frisk og glad  Men nøj hvor hun spiser og drikker meget  

Det har vores også gjort de gange de har været væk længere tid, men det er jo heller ikke så underligt 

Anmeld

9. juni 2012

MortilElias2010

Amandas-mor skriver:

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/177439pi1/dus-med-dyrene/vores-elskede-kat-er-vaek.aspx&nbsp

Klokken halv 3 i nat blev vi vækket af poter som kradsede helt vildt på vores dør. Udenfor stod Bølle og kaldte på os og havde fundet hjem igen  

Efter 9 dage er hun kommet tilbage og er i god behold. Hun er noget tyndere end sidst vi så hende men spiser godt af foder og drikker meget vand. Hun ligger nu og sover i dobbeltsengen og ligner at hun ejer hele verden

Hvor er det fantasktisk at det endte godt!

Mange store kram til alle jer tøser der følte med os og gav gode råd. Det var så sødt af jer  

NEJ HVOR ER DET FORRYGENDE FANTASTISK! Får helt tårer i øjnene af glæde på jeres vegne! Sikke en skøn morgengave  Hjerteligt hjerteligt velkommen hjem Bølle! 

Anmeld

9. juni 2012

Solstrålebørn

Amandas-mor skriver:

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/177439pi1/dus-med-dyrene/vores-elskede-kat-er-vaek.aspx&nbsp

Klokken halv 3 i nat blev vi vækket af poter som kradsede helt vildt på vores dør. Udenfor stod Bølle og kaldte på os og havde fundet hjem igen  

Efter 9 dage er hun kommet tilbage og er i god behold. Hun er noget tyndere end sidst vi så hende men spiser godt af foder og drikker meget vand. Hun ligger nu og sover i dobbeltsengen og ligner at hun ejer hele verden

Hvor er det fantasktisk at det endte godt!

Mange store kram til alle jer tøser der følte med os og gav gode råd. Det var så sødt af jer  

Dejligt hun er tilbage... 

Anmeld

9. juni 2012

B&J

åhh hvor er det dejligt Bølle kom hjem igen det var lige før mit hjerte grad.... for selv sidder jeg i min stue og ser på min smukke pjuske så dejligt Bølle kom hjem til jer igen

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jayy godt hun er kommet uskadet hjem igen!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Hvor er det dejligt. Har haft tre katte der aldrig kom hjem igen. Puha det er hårdt og selvom det er rigtig mange år siden så kigger jeg stadig en ekstra gang hvis der går en kat med samme farver som de havde. Mistede en for ca.10 år siden en igen for ca6 år siden og så igen for ca. 3-4 år siden. Utrolig hårdt. Opgive gør man egentlig aldrig. Ingen af mine lavede det nummer med at blive væk i flere dage. De blev kaldt ind omkring aftensmads tid og kom ikke ud før næste morgen.

Anmeld

11. juni 2012

Tona

MortilElias2010 skriver:

NEJ HVOR ER DET FORRYGENDE FANTASTISK! Får helt tårer i øjnene af glæde på jeres vegne! Sikke en skøn morgengave  Hjerteligt hjerteligt velkommen hjem Bølle! 

Tak

Ja det er bare så skønt og man kan bare mærke på hende at hun er SÅ glad for at være hjemme. Hun er totalt kælen og vil hele tiden være ved os

Anmeld

11. juni 2012

Tona

B&J skriver:

åhh hvor er det dejligt Bølle kom hjem igen det var lige før mit hjerte grad.... for selv sidder jeg i min stue og ser på min smukke pjuske så dejligt Bølle kom hjem til jer igen

Ja det var så skønt at hun kom tilbage

Ja når man selv har dyr så forstår man virkelig hvad de betyder

Anmeld

11. juni 2012

Tona

michelledam skriver:

Hvor er det dejligt. Har haft tre katte der aldrig kom hjem igen. Puha det er hårdt og selvom det er rigtig mange år siden så kigger jeg stadig en ekstra gang hvis der går en kat med samme farver som de havde. Mistede en for ca.10 år siden en igen for ca6 år siden og så igen for ca. 3-4 år siden. Utrolig hårdt. Opgive gør man egentlig aldrig. Ingen af mine lavede det nummer med at blive væk i flere dage. De blev kaldt ind omkring aftensmads tid og kom ikke ud før næste morgen.

Det var synd de aldrig kom hjem igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.