Menses er ikke kommet.. og vi er kun LIIGE startet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik taget min spiral ud fredag d. 1 juni. På det tidspunkt er der 6 dage til jeg skal have menses.. (Vi havde vist en del sex i de dage).. Altså, jeg skulle have haft menses i torsdags... Og det plejer ALDRIG at blive væk.. nogle gange kommer det endda lidt før tid, men denne gang er det blevet væk og der er ingen spor af det.. Ingen mense-smerter som jeg plejer at have lidt før det kommer. 

Er det mon min cyklus der er gået ged i, siden jeg fik taget spiralen ud mon? Nogle der har erfaringer? :O Det vil da være rigtig øv hvis der er gået ged i min cyklus, så ved jeg jo ikke hvornår jeg sårn ca får ægløsning næste gang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Miss Church

"Hvis spiralen fjernes omkring ægløsningstidspunktet skal man huske at gøre kvinden opmærksom på at hun kan være blevet / blive gravid også i den pågældende cyklus."  http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=217 

for at du er  

Anmeld

9. juni 2012

celkt

det er jo relevant om det var en kobber eller en hormon spiral, du har haft, men jeg antager da det må være en kobber-en...

Og som sådan burde der ikke være noget hormon der kan lave kludde ri systemet. Mon ikke bare du skulle teste så...

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

"Hvis spiralen fjernes omkring ægløsningstidspunktet skal man huske at gøre kvinden opmærksom på at hun kan være blevet / blive gravid også i den pågældende cyklus."  http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=217 

for at du er  

Jeg er bare ret sikker på at jeg havde ægløsning ca 5 dage før jeg fik taget den ud. Jeg plejer nemlig at få niv i underlivet når ægløsning er der.. 

Og så har jeg testet her til morgen - negativ x) 

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det er jo relevant om det var en kobber eller en hormon spiral, du har haft, men jeg antager da det må være en kobber-en...

Og som sådan burde der ikke være noget hormon der kan lave kludde ri systemet. Mon ikke bare du skulle teste så...

Åh ja.. det var en ganske alm kobber  

Har testet negativ x) det er derfor jeg tror det er min cyklus der er blevet påvirket .. 

Men må jo bare vente og se om den kommer, den mens.. 

Anmeld

9. juni 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er bare ret sikker på at jeg havde ægløsning ca 5 dage før jeg fik taget den ud. Jeg plejer nemlig at få niv i underlivet når ægløsning er der.. 

Og så har jeg testet her til morgen - negativ x) 

Ja okay. Så er det nok bare din cyklus, som driller  

Håber snart din mens kommer, så i kan komme igang

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja okay. Så er det nok bare din cyklus, som driller  

Håber snart din mens kommer, så i kan komme igang

Jatak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.