Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En god pudder/foundation
Jeg er ikke den type der gider gå med alt for meget make-up. Men vil gerne have en god pudder/foundation
Det er bare vigtigt at den er meget naturli. Ikke for mat ikke for meget glimmer!
Har i nogle gode mærker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er rigtig glad for max factor's faste puder!! Vh stine
Slott skriver: En god pudder/foundation Jeg er ikke den type der gider gå med alt for meget make-up. Men vil gerne have en god pudder/foundation Det er bare vigtigt at den er meget naturli. Ikke for mat ikke for meget glimmer! Har i nogle gode mærker?
Kan se du snart runder 30, så formoder du snart render ind i de fine linier omkring mund og øjne? For så er pudder en helt vildt dårlig idé, det får forstærket alle linjer i huden.Her bruger jeg Gosh, den naturlige (ligger ude på badeværelse og jeg giiiiider ikke gå ud efter den) tror jeg giver en 80 kr for den, her virker den upåklageligt.Heldigvis er der gået mode i ingen tilsætningsstoffer, så alle mærker med respekt for sig selv har efterhånden et udvalg af produkter der er uden parabener, tilsætningsstoffer og økologiske
Jeg er været rigtig glad for minerals powder fra Loreal..
D.
jeg synes estee lauder foundation er utrolig naturlig at se på. Bruger ikke noget selv, men min søster bruger den og man kan ikke se at hun har den på, bortset fra at hendes hud ser flot og jævn ud.
StineW79 skriver: Jeg er rigtig glad for max factor's faste puder!! Vh stine
Tusind tak for dit svar
HeXeri skriver: Kan se du snart runder 30, så formoder du snart render ind i de fine linier omkring mund og øjne? For så er pudder en helt vildt dårlig idé, det får forstærket alle linjer i huden.Her bruger jeg Gosh, den naturlige (ligger ude på badeværelse og jeg giiiiider ikke gå ud efter den) tror jeg giver en 80 kr for den, her virker den upåklageligt.Heldigvis er der gået mode i ingen tilsætningsstoffer, så alle mærker med respekt for sig selv har efterhånden et udvalg af produkter der er uden parabener, tilsætningsstoffer og økologiske
tusind tak for dit svar den vil jeg da kigge på
FrkDitte skriver: Jeg er været rigtig glad for minerals powder fra Loreal.. D.
tusind tak for dit svar
mor:) skriver: jeg synes estee lauder foundation er utrolig naturlig at se på. Bruger ikke noget selv, men min søster bruger den og man kan ikke se at hun har den på, bortset fra at hendes hud ser flot og jævn ud.
Det er lige det det skal være meget naturlig Den må jeg ned og kigge på. tusind tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128