Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Hvor er den bare super flot
Hvor er den bare super flot
taaak søde og så betyder den bare SÅ meget når det er ens lille guldklump der har lavet et aftryk på en smil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Hvor er så det værste ? Hehe
Hvor er så det værste ? Hehe
det synes jeg er lænden.. jeg fik tårer i øjnene da jeg fik den lavet .. hehe
MissTas skriver: det synes jeg er lænden.. jeg fik tårer i øjnene da jeg fik den lavet .. hehe
Hehe :b Det får jeg næsten ved tanken
MissTas skriver: taaak søde og så betyder den bare SÅ meget når det er ens lille guldklump der har lavet et aftryk på en smil
Maja_4000 skriver: Hehe :b Det får jeg næsten ved tanken
hehe ..
Jeg synes også det er en skam der er tagnet rundt om foden, det gør den mindre autentisk. Men det er smag og behag og den er stadig flot
AnnaKJ skriver: Nemlig - kan sagtens forstå at du fik den lavet Den er virkelig flot Hvor fik du den lavet?
Nemlig - kan sagtens forstå at du fik den lavet Den er virkelig flot Hvor fik du den lavet?
det er ved Vassi i Hjørring.. ham kender du sikkert godt cactuz tattoo..
MissTas skriver: det er ved Vassi i Hjørring.. ham kender du sikkert godt cactuz tattoo..
AnnaKJ skriver: Ja, har også hørt at han skulle være vildt dygtig Men det kan jeg jo se nu, at han er
Ja, har også hørt at han skulle være vildt dygtig Men det kan jeg jo se nu, at han er
han er rigtig dygtig og skide populær.. han har lavet den i frihånd bare ved at billedet har lagt ved siden af .. men han har også op til 4 måneders ventetid ..
Laulund87 skriver: Jeg synes også det er en skam der er tagnet rundt om foden, det gør den mindre autentisk. Men det er smag og behag og den er stadig flot
ja, det er nok smag og behag også rart at vi ikke alle er ens
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128