Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er sikker MANGE der har gættet at det er mig med Voice indlægene Og det er det også ..
.. og gider ikke være ano mere, det er irriterende ikke at kunne snakke om tingene Så ja, det er mig .. og hey, stadig intet svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg VIDSTE det!!!!
I hvert fald efter det du har lagt ind her i dag
tarkoflen skriver: Jeg havde godt gættet på dig jeg for at du snart får et positivt svar
Jeg havde godt gættet på dig jeg for at du snart får et positivt svar
jeg er også bare dårlig til at holde det hemmeligt haha, det skriger jo nærmest at det skulle være mig
rikkeregnbue skriver: Jeg VIDSTE det!!!! I hvert fald efter det du har lagt ind her i dag
Hvad er det for noget ?
Maja_4000 skriver: Hvad er det for noget ?
Jeg venter på svar fra Voice - Danmarks største stemme, om jeg kan komme med til bind testen
emsaroto skriver: Jeg venter på svar fra Voice - Danmarks største stemme, om jeg kan komme med til bind testen
Nååårh Jeg tænkte på radiokanalen
Hvor fedt .. for dig (;
Maja_4000 skriver: Nååårh Jeg tænkte på radiokanalen Hvor fedt .. for dig (;
hehehhe ..
mange tak
emsaroto skriver: Der er sikker MANGE der har gættet at det er mig med Voice indlægene Og det er det også .. .. og gider ikke være ano mere, det er irriterende ikke at kunne snakke om tingene Så ja, det er mig .. og hey, stadig intet svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128