Ikke ammespørgsmål, men modermælkserstatning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Hvilken erstatning har jer der ikke har ammet brugt helt i starten?

Nan? Nan ha1? Eller et helt andet mærke? Og hvorfor? Havde nogen anbefalet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Mettefpigen

Vi brugte nan 1 da det var det lukas mave kunne tåle... Ca startede med allomin men det fik han hård mave af...

Anmeld

9. juni 2012

MyLove E

Frk P. skriver:

DHvilken erstatning har jer der ikke har ammet brugt helt i starten?

NAN 1ha er en til allergikere ..

Vi har brugt Nan1

Anmeld

9. juni 2012

Hyacinth

Frk P. skriver:

Jeg ammede til min datter var 7 uger og så fik hun min udmalkede mælk til hun var 9 uger og så skiftede vi til NAN HA 1, fordi jeg blev fortalt, at det var bedre ift. allergier og mere skånsomt for maven

Anmeld

9. juni 2012

Maja_4000

Vi brugte allomin og allomin syrnet i starten .. Det gjorde vi ved et "tilfælde" , det var det kæresten købte mens jeg var på sygehuset .. Da Caroline var 3 måneder skiftede vi til nan fordi vi flyttede og kom til at bo ved en Fakta og de sælger ikke allomin

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Frk P. skriver:

jeg synes det er vigtigt når man snakker om hvad børn skal "leve af" at det er det bedste af det bedste og i min verden er Hipp og andre økologiske produkter det eneste rigtige

Min søn fik nan pro eller hvad det hedder det i guldbøtten - han havde det ELENDIGT på det - hans lort STANK så voldsomt at hundene gik væk fra ham, jeg skiftede til Hipp 1 og sidden den dag var der ingen problemer overhoved.

Nej jeg er ikke øko freak men mælk og de ting som man skal have meget af synes jeg er vigtigt ikke har alt muligt tilsat

og kender efterhånden mange der har oplevet helt nye børn ved at skifte til Hipp ( på den gode måde ) 

Anmeld

9. juni 2012

Trine89

De først e7 uger kunne jeg amme, men derfra gik vi over til Hipp (det er økokologisk) Og jah nogle mdr efter skiftede vi over til Nan1 fordi vi var på weekend oppe hos min far og de butikker deroppe havde det ikke. (det er ikke alle butikker der føre det..) og så fordi hun begyndte at skulle have mere af det. og så var det billigere at skifte fordi der er  mere i Nan end Hipp  

Og nu hvor hun er 9½ mdr bruger vi Babymælk brikker fordi hun ikke får så meget mere og det er bare så meget nemmere når man er på tur  

Anmeld

9. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Hold da op - der er mange forslag og gode argumenter

I det der Hipp - kan man da få noget til allergi, ligesom ved nan? Har nemlig hørt at hvis en eller begge forældre har høfeber, så er det bedst at bruge modermælkserstatning til allergi?

Og hvad koster Hipp i forhold til nan? Er det meget dyrere?

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

Frk P. skriver:

Vi brugte Nan 1 - det var det vi startede med og Isabella havde aldrig maveproblemer, så vi fortsatte med det 

Anmeld

9. juni 2012

Mother-love

Vi brugte syrnet fra beauvais. For isabella fik luft i maven af nan og allomin gav hende hård mave. Så jeg ville klart sige syrnet. Da det ikke giver hård mave som de alm. Kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.