Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: uuuuhm! Nej vel?
uuuuhm! Nej vel?
Heeey hvis man må betale ekstra og få ekstra ting på så vil jeg også gerne have ekstra ost og cocktailspølser Og måske bacon og løg puuuh det bliver en dyr pizza
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Heeey hvis man må betale ekstra og få ekstra ting på så vil jeg også gerne have ekstra ost og cocktailspølser Og måske bacon og løg puuuh det bliver en dyr pizza
mmmmh men til gengæld blir den bedre og bedre
peperoni, champinong (staves) peberfrugt, chili mmmm minus ost
HeidiØ skriver: mmmmh men til gengæld blir den bedre og bedre
Hehe ja Det er derfor jeg som regel laver pizza selv Så kan man få det nærmest som man vil
HeidiØ skriver: Så betaler du bare lidt ekstra, så får du sku det osse
Så betaler du bare lidt ekstra, så får du sku det osse
ihhh tak
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg sidder faktisk og savler! TAK for det... Gæt hvad jeg skal have til aftensmad nu? - Hahaha! Ej - slå mig lige over fingrene.
Pizza med: Kebab, pepperoni, salat og creme fraische dressing! Nammenam!
rikkeregnbue skriver: Jeg sidder faktisk og savler! TAK for det... Gæt hvad jeg skal have til aftensmad nu? - Hahaha! Ej - slå mig lige over fingrene. Pizza med: Kebab, pepperoni, salat og creme fraische dressing! Nammenam!
Åh er også alene hjemme, det friiiiiiister!!! Meeen! Har taget rejer op af fryseren så nupper bare en rejemad i stedet
Chrizta skriver: Indbagt med kebab, bacon, løg og champions.Evt. med til køb af chili og hvidløg
Indbagt med kebab, bacon, løg og champions.Evt. med til køb af chili og hvidløg
mmmmh! Den lyder god!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128