Patchwork legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg har lavet dette legetæppe til en venindes lille nyfødte datter. Mon hun/de bliver glade for det?

Synes det er blevet ok. Men er ikke helt tilfreds med kantbåndet. Uhhh...synes det driller når det er tykke lag man skal igennem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

eliasogmor

Rikke&Liam skriver:

Jeg har lavet dette legetæppe til en venindes lille nyfødte datter. Mon hun/de bliver glade for det?

Synes det er blevet ok. Men er ikke helt tilfreds med kantbåndet. Uhhh...synes det driller når det er tykke lag man skal igennem.

hvis jeg skulle have en pige, ville jeg være blevet meget glad for det...

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Rikke&Liam skriver:

synes det er super fint

kan du afslører hvordan du har sat kantebåndet på ( er det bare ligesom man lærte i folkeskolen &nbsp samt hvilket fyld har du brugt?

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

LOVE it Tager du imod bestilling

Anmeld

9. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

Carl-Emil's mor skriver:

synes det er super fint

kan du afslører hvordan du har sat kantebåndet på ( er det bare ligesom man lærte i folkeskolen &nbsp samt hvilket fyld har du brugt?

Fyldet er simpelthen bare et billigt vattæppe fra JYSK. Det er billigere end at købe pladevat.

Jeg syer først kantbåndet fast på bagsiden og derefter bukker det om på forsiden og syer det fast.

Kig evt. her:

http://www.pelunika.dk/index.php?page=25

Anmeld

9. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

projekt-ønskebarn skriver:

LOVE it Tager du imod bestilling

Mange tak.

Uha, det har jeg ikke lige overvejet. Hvornår skal du bruge det? Så kan jeg da overveje det. Jeg ligger ikke inde med så mange pigestoffer, da jeg selv har 2 drenge.

Det er blandet af nye og vintage-stoffer.

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Det ser rigtig fint ud med den kombination, men kan nu lide alt mulig blandet så længe det er i pigefarver

Jeg har termin d. 23. juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.