Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sara. skriver: hvad? er du helt sikker? De kommer ikke bare "tilbage" på din konto? så skal du bruge dem igen
hvad? er du helt sikker?
De kommer ikke bare "tilbage" på din konto? så skal du bruge dem igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruStolpe skriver: Så får du lige sådan en med på vejen.... Pst, du mister dine penge
Så får du lige sådan en med på vejen....
Pst, du mister dine penge
LilyMarleen skriver: Hehehe.. Lige præcist.. Jeg gider egentligt ikke se det. Men jeg vil selvfølgelig følge med i resultaterne
Hehehe.. Lige præcist.. Jeg gider egentligt ikke se det. Men jeg vil selvfølgelig følge med i resultaterne
ja, også mig....
vi tror på dem ligesom i 92
pemiro skriver: Jeg tør slet ikke alt sådan noget spil noget hehe.. Vinder alligevel aldrig.Tilgengæld køber keg et skrabelod til 10 kr en gang i måneden så gir det stort set de ti kr retur og somme tider er jeg ekstra heldig og vinder en tyver
Jeg tør slet ikke alt sådan noget spil noget hehe.. Vinder alligevel aldrig.Tilgengæld køber keg et skrabelod til 10 kr en gang i måneden så gir det stort set de ti kr retur og somme tider er jeg ekstra heldig og vinder en tyver
LilyMarleen skriver: Hvorfor tror du det
Hvorfor tror du det
Det er omtrent alt, hvad jeg ved om fodbold - at brasilianerne bare kan det der....
LilyMarleen skriver: Nej, man får pengene igen hvis de ikke vinder
Nej, man får pengene igen hvis de ikke vinder
Hvad?? Det er da for underligt, hmm nå men så kan du jo heldigvis "nøjes" med at blive skuffet.
Desværre tror jeg ikke de har ret meget at komme med, men vi hepper som altid
Mor og meget mere skriver: Jeg er sikker på, Brasilien vinder - og så er jeg kold over for, at det er EM.
Jeg er sikker på, Brasilien vinder - og så er jeg kold over for, at det er EM.
Så kan jeg godt forstå du ikke vil spille på det
Mor og meget mere skriver: Det er omtrent alt, hvad jeg ved om fodbold - at brasilianerne bare kan det der....
LilyMarleen skriver: Nej man får dem tilbage. Har ikke tænkt mig at spille dem op igen da..
Nej man får dem tilbage. Har ikke tænkt mig at spille dem op igen da..
Okay så kan jeg da godt forstå at du satsede så mange penge... Jeg krydser fingre!!!
FruStolpe skriver: Hvad?? Det er da for underligt, hmm nå men så kan du jo heldigvis "nøjes" med at blive skuffet. Desværre tror jeg ikke de har ret meget at komme med, men vi hepper som altid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128