Frøken Christiansen skriver:
Gud hvor er jeg dog forelsket lige for tiden!. Ja lyder måske som dengang da man blot var 16
men det er virkelig de små forskelle i hverdagen der gør at man bliver forelsket i sin kæreste igen, selvfølgelig kan man jo ikke være ny forelsket som i starten, men f. eks idag ( min datter har en tavle som hun tegner på med kridt) så skrev jeg blot: jeg
stephan.
så skrev han tilbage da han så det: HVor er du sød skat 

jeg elsker også dig og pigerne rigtig højt.
det er virkelig de der ting i hverdagen der gør en forskel. Glæder mig til at nyde en hel dag sammen med ham imorgen børnefri, og til bryllup imorgen eftermiddag. Gud hvor jeg dog elsker min skønne kæreste.
gør jeres en forskel i hverdagen?
ja, de kan altså til tider være søde....
f.eks. igår sad vi og snakkede navne til den lille nye, og så kigger han på mig, og siger "ligemeget hvilket barn vi får håber jeg at det får dit temperement, så det kan klare sig i dagpleje og børnehave".... måske ikke af så meget betydning, men jeg synes det var sødt 
og idag da vi sidder og ser lidt tv udbrøder han pludselig.... du er jo min dejlige tykke lille pige....
det skal lige siges til slut at han ikke har nævnt så meget omkring graviditeten indtil nu, så derfor rører det mig meget, at jeg kan mærke at han begynder at glæde sig (nok fordi han kan se at jeg vokser nu, og det pludselig er blevet en realitet)
undskyld mit lange indlæg

Anmeld