Argh hader ventetiden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Sophie90

Jeg er simpelthen så utålmodig.. Jeg har lige haft ægløsning og vi lavede nærmest ikke andet dag ud og dag ind haha.. Ej okay, men vi vil virkelig gerne være forældre også skal det jo til

Men nu venter jeg jo bare på at jeg kan en test og se om jeg virkelig er blevet gravid eller ej.. Hvor lang tid går der før en graviditets test kan vise det? Fordi det er nok en lille uge siden, og jeg har en mærkelig metal smag i munden og allerede kvalme.. Men er det bare min hormoner der går totalt i spas? hehe..

Hvor lang tid gik der efter jeg "planlagte" befrugtning, før i fandt ud af med 100% sikkerhed at i var gravide?

Vh

Ann Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

come2

Animalia skriver:

Jeg er simpelthen så utålmodig.. Jeg har lige haft ægløsning og vi lavede nærmest ikke andet dag ud og dag ind haha.. Ej okay, men vi vil virkelig gerne være forældre også skal det jo til

Men nu venter jeg jo bare på at jeg kan en test og se om jeg virkelig er blevet gravid eller ej.. Hvor lang tid går der før en graviditets test kan vise det? Fordi det er nok en lille uge siden, og jeg har en mærkelig metal smag i munden og allerede kvalme.. Men er det bare min hormoner der går totalt i spas? hehe..

Hvor lang tid gik der efter jeg "planlagte" befrugtning, før i fandt ud af med 100% sikkerhed at i var gravide?

Vh

Ann Sophie

Jeg plejer at teste 14 dage efter den positive ÆL test

Anmeld

8. juni 2012

Sophie90

Hov der skulle selvfølgelig stå "Hvor lang tid gik der før JERES".. ikke jeg

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Jeg ventede med at teste til jeg skulle have menses...

Men allerede 1 uge efter ÆL  havde jeg på fornemmelse at den var der!!

Anmeld

8. juni 2012

LilleChelle

I de første måneder testede jeg lige før jeg skulle have mens - man håbede vel. 

- Den sidste måned, tænkte jeg på flytning, huskøb osv. og tænkte derfor ikke så meget over PB. Vi hyggede når vi havde lyst. Og 2 dage over forventet mens, kom jeg til at kigge i min kalender at jeg skulle have haft mens, men at den ikke var kommet. Og så havde jeg en fin positiv test  

Så hos mig hjalp det ikke at tænke over at jeg så inderligt ønskede det. 

Jeg var også sikker på flere gange at den var der, men man kan godt ønske det så inderligt at man selv fremprovokere symptomer. Så jeg ville vente og se om mens kommer. 

Anmeld

8. juni 2012

Sophie90

LilleChelle skriver:

I de første måneder testede jeg lige før jeg skulle have mens - man håbede vel. 

- Den sidste måned, tænkte jeg på flytning, huskøb osv. og tænkte derfor ikke så meget over PB. Vi hyggede når vi havde lyst. Og 2 dage over forventet mens, kom jeg til at kigge i min kalender at jeg skulle have haft mens, men at den ikke var kommet. Og så havde jeg en fin positiv test  

Så hos mig hjalp det ikke at tænke over at jeg så inderligt ønskede det. 

Jeg var også sikker på flere gange at den var der, men man kan godt ønske det så inderligt at man selv fremprovokere symptomer. Så jeg ville vente og se om mens kommer. 

Jeg tror faktisk også det er lidt mit problem.. Lige for tiden optager det virkelig hele min verden.. Det kan godt være jeg virkelig så gerne vil det at jeg selv fremprovokere symptomerne.. Det er lidt skræmmende.. Men tak for tippet jeg må prøve at tage det stille og roligt hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.