Shopping er en dyr hobby!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Meeeeeeen...

Hvem kan stå for et par fine højhælede som er sat ned fra 899,95 til 200?  Jeg kunne ikke!

Udover det to sæt undertøj til mor her, 2 nye toppe, en ny trøje! En ny parfume.

Ida har fået en ny jakke med 40% rabat på (vi købte den i Ønskebørn hvor Idas søde pap mormor arbejder) og en ny legetøj-bog i BR fra Lamaze.

^Kig evt profilbillede

I det hele taget... Hvem kan stå for markedsdag i Sønderborg? Jeg kan IKKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

BellaCiinea

rikkeregnbue skriver:

Meeeeeeen...

Hvem kan stå for et par fine højhælede som er sat ned fra 899,95 til 200?  Jeg kunne ikke!

Udover det to sæt undertøj til mor her, 2 nye toppe, en ny trøje! En ny parfume.

Ida har fået en ny jakke med 40% rabat på (vi købte den i Ønskebørn hvor Idas søde pap mormor arbejder) og en ny legetøj-bog i BR fra Lamaze.

^Kig evt profilbillede

Hehe har også selv lige købt et nyt sæt undertøj, magen til det jeg købte for en måned siden, bare i en anden farve

Var bare fra H&M så kostede kun 130kr

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

IsabellaCiinea skriver:

Hehe har også selv lige købt et nyt sæt undertøj, magen til det jeg købte for en måned siden, bare i en anden farve

Var bare fra H&M så kostede kun 130kr

Her er det købt i Change, ellers kan mine patter sgu ikke være i det Måtte af med 600 for 2 sæt

Anmeld

8. juni 2012

BellaCiinea

rikkeregnbue skriver:

Her er det købt i Change, ellers kan mine patter sgu ikke være i det Måtte af med 600 for 2 sæt

Ohhhh haha

Ja jeg sku ha en d-skål.. og skisme om der ikk var det i det undertøj! Hvor heldig kan man være ellers har de ikk så meget jeg kan li, hvor der er en d-skål, i H&M... 

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Meeeeeeen...

^Kig evt profilbillede

Fy skamme !!!!!!!!  

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Var der ikke 2 sæt for en pris ?

Anmeld

8. juni 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Meeeeeeen...

^Kig evt profilbillede

Vil vil se billeder af de højhælede . Eeeelsker sko

Men det lyder lækkert! Når ting er sat ned må man godt gå lidt crazy udover det sædvanlige

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

IsabellaCiinea skriver:

Ohhhh haha

Ja jeg sku ha en d-skål.. og skisme om der ikk var det i det undertøj! Hvor heldig kan man være ellers har de ikk så meget jeg kan li, hvor der er en d-skål, i H&M... 

Jeg skulle op i en G!  Normalt i Femina bruger jeg kun E.

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Var der ikke 2 sæt for en pris ?

Jo, det var der... Og kom stadig af med 600

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Vil vil se billeder af de højhælede . Eeeelsker sko

Men det lyder lækkert! Når ting er sat ned må man godt gå lidt crazy udover det sædvanlige

Haha, ja ikke? Kommer med billeder af dem senere - skal lige have Ida til at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.