P-ring og mens. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Emily2012<3

Sagen er den at jeg satte min p-ring op den 30/5.. Og regner så med at mensen ville blive i de dage som den plejer (omkring 6 dage) men den er her stadig.. 

Er der nogen der har prøvet det?

Og hvordan er jeres erfaring med p-ring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Kamulla

du har vel taget den ud efter 3 uger fra du satte den op???

Anmeld

8. juni 2012

Emily2012<3

Kamulla skriver:

du har vel taget den ud efter 3 uger fra du satte den op???

Jeg satte den op den 30/5.. Det er første gang i mange år jeg er på sådan noget.. Så forstår det ikke lige helt..

Anmeld

8. juni 2012

Ayasmor

Emily2012<3 skriver:

Sagen er den at jeg satte min p-ring op den 30/5.. Og regner så med at mensen ville blive i de dage som den plejer (omkring 6 dage) men den er her stadig.. 

Er der nogen der har prøvet det?

Og hvordan er jeres erfaring med p-ring?

Er det første gang du har sat ringen i her d. 30/5?? Da jeg startede med ringen, havde jeg den første mens som var lidt ude af kurs. Dvs. jeg havde en lidt længere blødning end normalt, og derudover havde jeg lidt pletblødninger af og til, men kun den første mdr. Efter 3 uger tog jeg ringen ud, mens kom for fuld kraft som den burde, og derefter var det helt normalt og som det plejer.

Anmeld

8. juni 2012

Emily2012<3

Ayasmor skriver:

Er det første gang du har sat ringen i her d. 30/5?? Da jeg startede med ringen, havde jeg den første mens som var lidt ude af kurs. Dvs. jeg havde en lidt længere blødning end normalt, og derudover havde jeg lidt pletblødninger af og til, men kun den første mdr. Efter 3 uger tog jeg ringen ud, mens kom for fuld kraft som den burde, og derefter var det helt normalt og som det plejer.

Ja det er første gang..
Okay, ja så er det nok også sådan ved mig.. Det er ikke meget jeg bløder nu, det er bare sådan let lyserødt..

Så det forsvinder nok snart igen..

Jeg ville bare lige hører omdet var normalt..  

Anmeld

8. juni 2012

Ayasmor

Emily2012<3 skriver:

Ja det er første gang..
Okay, ja så er det nok også sådan ved mig.. Det er ikke meget jeg bløder nu, det er bare sådan let lyserødt..

Så det forsvinder nok snart igen..

Jeg ville bare lige hører omdet var normalt..  

Okay.. så giver det lidt mening. Det er trods alt hormoner, omend det er en lille dosis, så lidt kuk i systemet går der jo nogle gange. Jeg har f.eks. altid reageret med kuk i systemet ved opstart af hormonel prævention, måske det også bare er det der er på spil ved dig. Tror ihvertfald ikke du skal være nervøs for at der er noget galt, og lige give det indtil næste cyklus, og se om det ikke går i sig selv igen.

Anmeld

8. juni 2012

Emily2012<3

Ayasmor skriver:

Okay.. så giver det lidt mening. Det er trods alt hormoner, omend det er en lille dosis, så lidt kuk i systemet går der jo nogle gange. Jeg har f.eks. altid reageret med kuk i systemet ved opstart af hormonel prævention, måske det også bare er det der er på spil ved dig. Tror ihvertfald ikke du skal være nervøs for at der er noget galt, og lige give det indtil næste cyklus, og se om det ikke går i sig selv igen.

Okay.. Så må jeg bare vente på det stopper.. Og så se hvordan det ser ud næste gang..

Tak for svar..

Anmeld

8. juni 2012

Ayasmor

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Så må jeg bare vente på det stopper.. Og så se hvordan det ser ud næste gang..

Tak for svar..

Det var så lidt God weekend

Anmeld

8. juni 2012

Kamulla

mig der misforstod og læste datoen forkert.. burde få mine briller på.. haha

jeg blødte ikke mens jeg havde p-ring.. men mine blødninger før p-ring var også minimale så derfor jeg skulle bruge p-ring for at få styr på systemet.. og det kom der... prøv at se tiden an... tror det er normalt at pletbløde når det er første gang du bruger sådan en..

hvis det fortsætter så til lægen.. kan være der er for lidt hormoner i den du har fået

Anmeld

8. juni 2012

Lusi

Altså jeg har den i, i 21 dage og ude i 7. Får min mens et par dage efter, jeg har taget den ud og har det så kun i ca. 5 dage.. Sådan er det faktisk hver gang, men denne her gang er det faktisk også fortsat. Har blødt idag og var i onsdags jeg tog den i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.