Jeg skal have sendt en skriftlig klage til vores boligselskab, da vi efterhånden har så mange problemer med vores naboer i opgangen ved siden af.
Har i nogle tips/ideer?
Dette har vi indtil videre oplevet:
Karaoke til langt ud på aftenen (i perioder flere gange om ugen) og lydniveauet er så højt at lågerne i vores vitrineskab vibrere, væggen og gulvene kan bassen mærkes i. Vores fjernsyn bliver totalt overdøvet og det foregår mange gange i flere timer + vi har stue lige op af hinanden. Men selv om jeg går i soveværelset og lukker døren (i den anden ende af lejligheden) kan jeg høre det klart og tydeligt. Alt dette er det samme når de spiller alm. musik.
Deres fjernsyn kan høres tydeligt.
Flere gange har vi oplevet banken på alt muligt derinde (idag bankede de løs på et eller andet i 10 min - konstant).
Når de skændes er det virkelig for fulde gardiner

De råder så højt at det "brummer" i vores stue.
Ja selv når de snakker "alm" sammen er det mega højt og man ville kunne høre alt hvad de snakker om, hvis ikke det var fordi at det var på kinesisk.
Vi har forsøgt at komme i kontakt med dem, men når man ringer på dørtelefonen ignorerer de os bare.
Mange gange har det været så slemt at Lærke ikke kan falde i søvn og da hun er handicappet har hun altså brug for en vis ro. Ikke at der skal være totalt stille, men mega høj Karaoke synes jeg ikke er i orden. Og nu kan baby jo dukke op når som helst, og kræver jo også lidt ro.
Hvordan får man det skrevet ned?
Anmeld