Marster Card.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har Total Banken og mit mærke hævekort er : MarsterCard Debit.. Hvordan ophæver man dens spærre, for jeg vil gerne kunne låne på kortet, som alm dankort.

Kan jeg ordne det via netbank eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

come2

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

jeg har Total Banken og mit mærke hævekort er : MarsterCard Debit.. Hvordan ophæver man dens spærre, for jeg vil gerne kunne låne på kortet, som alm dankort.

Kan jeg ordne det via netbank eller hvad?

man kan ikke hæve over på et mastercard, ikke så vildt jeg ved.

Anmeld

8. juni 2012

Karina84

Ehm er det ik netop derfor man har et hæve kort? så man ikke kan trække over? Jeg har det også, og jeg mindes ikke at ha set et sted hvor man kan gøre det i hvert fald, med mindre du har en kassekredit

Anmeld

8. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

nå for pokker .. min kæreste har ku på sit engang nemlig..

Anmeld

8. juni 2012

DKTiha

Min svigerinde har Master card og har kunne hæve over beløbet i butikker osv. Men kun hvis hun har penge på kortet.. Jeg har selv MasterCard og jeg kan ikke hæve over, heller ikke når der er penge på kontoen. Så tror mere det er et dankort man skal have hvis det er hæve over beløbet uden penge på kontoen - men med aftale med banken om hvor meget "kredit" der kan hæves..

Anmeld

8. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

DKTiha skriver:

Min svigerinde har Master card og har kunne hæve over beløbet i butikker osv. Men kun hvis hun har penge på kortet.. Jeg har selv MasterCard og jeg kan ikke hæve over, heller ikke når der er penge på kontoen. Så tror mere det er et dankort man skal have hvis det er hæve over beløbet uden penge på kontoen - men med aftale med banken om hvor meget "kredit" der kan hæves..

nåååå, okey

- ja jeg synes bare nogle gange Master card kan være surt, da ikke 'alle' steder tager imod kortet

Anmeld

8. juni 2012

DKTiha

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

nåååå, okey

- ja jeg synes bare nogle gange Master card kan være surt, da ikke 'alle' steder tager imod kortet

Ja er også selv irriteret over at ikke alle butikker tager det, og gider sq ikke altid rende rundt med penge på mig da jeg føler de bliver brugt alt for hurtigt :-) ..

Anmeld

8. juni 2012

JanetBJ

Du kan kun hæve over på mastercard debit, hvis du har fået et bevilliget overtræk, men hvis banken ved at du er en der ikke kan styre sin økonomi, må du nok heller ikke få et overtræk ..

Anmeld

8. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

DKTiha skriver:

Ja er også selv irriteret over at ikke alle butikker tager det, og gider sq ikke altid rende rundt med penge på mig da jeg føler de bliver brugt alt for hurtigt :-) ..

præcis

Anmeld

8. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

JanetBJ skriver:

Du kan kun hæve over på mastercard debit, hvis du har fået et bevilliget overtræk, men hvis banken ved at du er en der ikke kan styre sin økonomi, må du nok heller ikke få et overtræk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.