1. scanning og opstart på medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Putomanen

Første scanning er nu overstået, og alt så fint ud. Jeg har 7 æggeblærer i den ene æggestok og 8 i den anden.

Da jeg i tidligere forsøg ikke har reageret på Puregon som de havde håbet, er jeg denne gang i behandling med Elonva. Er der nogen, som har prøvet denne medicin?

Sygeplejersken gav mig et skud med medicinen, og så slipper jeg for at tage medicin indtil på tirsdag, hvor jeg skal starte op på Orgalutran.

Næste scanning er på fredag. Så må vi håbe, at min krop reagerer godt på den nye medicin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Kris89

har ingen råd eller efaringer men  skal du ha

Anmeld

8. juni 2012

Putomanen

Kris89 skriver:

har ingen råd eller efaringer men  skal du ha

Tusind tak, jeg er sikker på, at de hjælper

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Kender ikke noget til medicinen ... Men vil da lige sige, at jeg hepper og for jer! Det lyder til at du har æg nok

Anmeld

8. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Kender ikke noget til medicinen ... Men vil da lige sige, at jeg hepper og for jer! Det lyder til at du har æg nok

Mange tak

Sidste gang startede det også med mange blærer, men ved ÆU var der kun 6 blærer og der kom 4 æg ud. Så jeg håber, at den nye medicin gør det lidt bedre

Anmeld

8. juni 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Første scanning er nu overstået, og alt så fint ud. Jeg har 7 æggeblærer i den ene æggestok og 8 i den anden.

Da jeg i tidligere forsøg ikke har reageret på Puregon som de havde håbet, er jeg denne gang i behandling med Elonva. Er der nogen, som har prøvet denne medicin?

Sygeplejersken gav mig et skud med medicinen, og så slipper jeg for at tage medicin indtil på tirsdag, hvor jeg skal starte op på Orgalutran.

Næste scanning er på fredag. Så må vi håbe, at min krop reagerer godt på den nye medicin

har heller ingen råd eller efaringer men skal du have fra mig også søde!!!!

Anmeld

8. juni 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

har heller ingen råd eller efaringer men skal du have fra mig også søde!!!!

Tusind tak

Så vidt jeg kan søge mig frem til, er der ikke så mange, som har prøvet den medicin...

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Kender slet ikke til den medicin du får, men vil for jer

Anmeld

9. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Kender slet ikke til den medicin du får, men vil for jer

Den er åbenbart ikke særlig anvendt.

Tak for de . Jeg er sikker på, at de hjælper

Anmeld

13. juni 2012

Jemion

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.