Feber efter vaccine - kan jeg tillade mig ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

NessaXenia

Vanessa er blevet 1 års vaccineret i formiddags, og har feber.. Er ellers frisk og leger..
Har sover 3 timer til middag og er næsten lige vågnet..
Hun har spist lidt og drukket..
Sagen er at jeg er alene hjemme, manden er på weekend i Kbh og jeg mangler diverse ting til en feberstillende datter, feks noget frugt, lidt til aftensmaden og sådan..
Der er ca 1 km til indkøbscenteret..

Kan jeg tillade mig det?
Der er ikke nogen der kan handle for mig da vi bor 30 km fra familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Mor010711

Ja det kan du sagtens. Hun er jo ikke skidt og hun tager ikke skade af lidt frisk luft 

Anmeld

8. juni 2012

SukkerDronning

VanessaBaby skriver:

Vanessa er blevet 1 års vaccineret i formiddags, og har feber.. Er ellers frisk og leger..
Sagen er at jeg er alene hjemme, manden er på weekend i Kbh og jeg mangler diverse ting til en feberstillende datter, feks noget frugt, lidt til aftensmaden og sådan..

Kan jeg tillade mig det?

Ja da! Bare du tager din datter med

Uanset om du pakker hende i barnevogn eller i en autostol, kan jeg ikke se noget problem.

Anmeld

8. juni 2012

komodo

Kan jeg tillade mig det?

ved ikke om jeg forstår spørgsmålet, men jeg ville ikke have nogen skrubler ved at sætte hende i en barnevogn eller klapvogn og gå ned og handle, hun smitter ingen og virker jo øjensynligt ikke voldsomt påvirket. 

Enlige mødre er jo også nødt til at handle selvom deres børn er blevet vaccineret og det er jo ikke en tre timers tur i skal ud på

Anmeld

8. juni 2012

NessaXenia

Dejligt!
Vi er på vej derned og hun nyder den friske luft mens hun ligger halvt ned og småsover..
Har tager billede i bare MÅ se
Oploader det senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.