2 streger? ÆL...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Kan i se 2 streger? Er lidt i tvivl om den gælder

Ja, men den er ikke positiv.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Du starter med at spørge om vi kan se to streger og om det gælder, så ud fra det virker det ikke som om der er helt styr på de tests. Og hvis din veninde har styr på det vil du også vide at teststregen skal være lige så tydelig eller tydligere end kontrolstregen, ikke

For det første sagde jeg hun bsre lige havde forklaret mig det.. Det er et godt stykke tid siden.. Så nej havde nok ik lige husket det hele.. Derfor jeg spurgte herinde da jeg var i tvivl om tydeligheden gjalt.. Hvilket jeg os skrev.. Har bare ikke brug for det lidt nedladende svar du giver.. En anden gang kan du bare nøjes med at svare at stregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig en kontrolstregen.. Men har styr på det nu..

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar piger.. Er blevet klogere nu jeg blir bare ved med at teste, så skal den nok komme

Anmeld

8. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

For det første sagde jeg hun bsre lige havde forklaret mig det.. Det er et godt stykke tid siden.. Så nej havde nok ik lige husket det hele.. Derfor jeg spurgte herinde da jeg var i tvivl om tydeligheden gjalt.. Hvilket jeg os skrev.. Har bare brug for det lidt nedladende svar du giver.. En anden gang kan du bare nøjes med at svare at stregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig en kontrolstregen.. Men har styr på det nu..

Ro på der . Det er så dig der lægger ud med at svare i en sur tone. Jeg har ikke på noget tidspunkt været nedladende. Prøv at læse mine svar igen men denne gang uden at tænke negativt, så vil du nok kunne se det. Der er ingen grund til at hidse sig op. Jeg svarer jo bare på spørgsmålet ud fra det du skriver

Over and out

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ro på der . Det er så dig der lægger ud med at svare i en sur tone. Jeg har ikke på noget tidspunkt været nedladende. Prøv at læse mine svar igen men denne gang uden at tænke negativt, så vil du nok kunne se det. Der er ingen grund til at hidse sig op. Jeg svarer jo bare på spørgsmålet ud fra det du skriver

Over and out

Jeg havde bestemt ingen negativ tanke da jeg læste dit svar.. Men måden du blev ved at svare på fandt jeg en smule nedladende.. Jeg er bestemt ikke hidset op, der skal langt mere til men du viste lige at man ud fra at læse et svar kan ta det forkert.. Du har ud fra mit sidste svar læst det som jeg var hidset op og sur hvilket ikke er tilfældet Samme måde son jeg opfattede dine svar en smule nedladende

Anmeld

8. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg havde bestemt ingen negativ tanke da jeg læste dit svar.. Men måden du blev ved at svare på fandt jeg en smule nedladende.. Jeg er bestemt ikke hidset op, der skal langt mere til men du viste lige at man ud fra at læse et svar kan ta det forkert.. Du har ud fra mit sidste svar læst det som jeg var hidset op og sur hvilket ikke er tilfældet Samme måde son jeg opfattede dine svar en smule nedladende

Ja det skrevne ord kan ofte misforståes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.