Problemer mellem søn og hund! Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Jemion

Min svigerinde har anskaffet sig en lille blandningshund Griffon blandet meden anden lille hund.. Sagen er den at denne hund kan ikke udstå min søn så den snapper efter ham når den får chancen.. Det skal lige siges min søn har ikke rørt ham.. Vil jo gerne have min svigerinde på besøg men er for bange for at den går fra at snappe til at bide specielt efter min søn har lært at kravle..  Min svigerinde opføre sig som om intet er sket.. Ved ikke hvordan jeg skal fortælle hende at jeg ikke vil have hendes hund i nærheden af min søn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

komodo

Ligesom du fortæller det her, det er da ingen skam at du ikke vil have din søn bliver hverken bidt eller snappet, jeg ville nok selv være rimelig kold på det punkt og sige at enten får hun styr på den hund, en mundkurv på eller også er den ikke velkommen i nærheden af din søn

Anmeld

8. juni 2012

Dot D

Altså når jeg invitere gæster, så tager de ikke hunden med, det kan man da ikke bare tro er i orden. 

Jeg synes godt, at I kan sige, at hunden ikke er velkommen, da den ikke kan lide jeres søn. Det er nu en gang jeres søns hjem.

Modsat kan I så heller ikke tilllade jer at sige noget, når I så er på besøg hos svigerinden, dér er det så hundens hjem, og I må være lidt opmærksomme på, om jeres søn går til hunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.