Hvilken fagforening/a-kasse skal jeg medle mig ind i ???
Jeg har Det Faglige Hus, og har ikke fået dagpenge her til den første, så jeg ringede ind og fik fat i den sagsbehandler der nu er tilknyttet mig, jeg spurtge hende, hvorfor jeg ikke havde fået mine penge, og jeg fik den væreste gang behandling fra hendes side, og måtte stoppe hende og sige at nu måtte hun altså snakke pænt til mig og ikke nødvendigvis skærer det ud i pap og blive ved med at sige "Hallo Betina" til mig
Blev pænt sur efter den telefonsamtale, og dagen efter gik jeg til kommunen for at ordne nogle papirer så mine penge kunne komme i hus, og sagde til hende at jeg havde snakket med akassen og hun ikk var særlig samarbejdsvillig eller noget i den stil, gav hun mig ret, og sagde at havde også problemer med Det Faglige Hus ....Hvor blev jeg lettet, men nu vil jeg simpelthen ikke være i den akasse længere, så nu spørger jeg jer herinde, hvilken akasse skal jeg vælge, både dygtige og samarbejdsvillig og til at gå til, og ikke smider mine sager væk og ikke finde mine papirer, jeg er uddannet ssh (Social og sundhedshjælper) ...
Anmeld