Hjælp/Info søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

MortilElias2010

Jeg vil gerne skrive mig op på diverse vikarbureauer, men det bør være nogen der har øje for pædagoger - oprettede mig på Adecco igår, men der var ingen opslåede Jobs overhovedet så tænker måske ikke det er vejen frem. Er der nogen af j'er der kan anbefale vikarbureauer i Jylland, der dækker det pædagogiske område? 

Så ville jeg blive så utroligt glad for hjælpen, på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Jeg vil gerne skrive mig op på diverse vikarbureauer, men det bør være nogen der har øje for pædagoger - oprettede mig på Adecco igår, men der var ingen opslåede Jobs overhovedet så tænker måske ikke det er vejen frem. Er der nogen af j'er der kan anbefale vikarbureauer i Jylland, der dækker det pædagogiske område? 

Så ville jeg blive så utroligt glad for hjælpen, på forhånd tak 

Hvis du er uddannet så har kommunen du bor i jo et intranet hvor stillingerne bliver slået op først og der kan du søge dem også som vikar

Ellers er der jo dansk vikar service Hvis det eneste jeg kan komme i tanke om

Anmeld

8. juni 2012

babymus77

Ved ikke om focus har pædagoer??? Pus psykiatrisk udrykningsservice har pædagoer men normalt skal man have to års erfaring inden.... Måske hvis du prøver at ringe rundt til de forskellige steder, at de kan skrive dig op???

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

babymus77 skriver:

Ved ikke om focus har pædagoer??? Pus psykiatrisk udrykningsservice har pædagoer men normalt skal man have to års erfaring inden.... Måske hvis du prøver at ringe rundt til de forskellige steder, at de kan skrive dig op???

Har sammenlagt 2.5 års erhvervserfaring, men det var før uddannelsen. Og jeg ser helst på normalområdet, psykiatrisk er et område for min mand at varetage skulle det komme til det, men tak snuske  Ja er også blevet informeret om at ringe til institutioner og blive skrevet op, men det har jeg ikke prøvet før så indtil jeg får taget mod til mig så forsøger jeg lige med lidt andet inden  

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

Månsson skriver:

Hvis du er uddannet så har kommunen du bor i jo et intranet hvor stillingerne bliver slået op først og der kan du søge dem også som vikar

Ellers er der jo dansk vikar service Hvis det eneste jeg kan komme i tanke om

DET vidste jeg ikke  Tak. 

Hvordan bruger jeg intranettet? Søger jeg bare på kommunens hjemmeside og går ind under mit personnummer eller kan jeg oprette en profil eller...? På det område er jeg altså fuldstændig blank

Ved de har ansættelsesstop i Hedensted Kommune og de skal vælge udfra en pulje, med dem der er blevet afskediget INDEN de må søge eksternt. Altså udenfor gruppen. Ved ikke om det har noget at sige 

Anmeld

8. juni 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

DET vidste jeg ikke  Tak. 

Hvordan bruger jeg intranettet? Søger jeg bare på kommunens hjemmeside og går ind under mit personnummer eller kan jeg oprette en profil eller...? På det område er jeg altså fuldstændig blank

Ved de har ansættelsesstop i Hedensted Kommune og de skal vælge udfra en pulje, med dem der er blevet afskediget INDEN de må søge eksternt. Altså udenfor gruppen. Ved ikke om det har noget at sige 

Jeg ved ikke så meget om det men prøv og ring til din kommune for ved heller ik om det er alle kommuner der har det, vi har bare i Viborg ved jeg.. Der er os ansættelses stop her og vi ska os vælge fra puljen men der er både fyrede og ny uddannede

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

Månsson skriver:

Jeg ved ikke så meget om det men prøv og ring til din kommune for ved heller ik om det er alle kommuner der har det, vi har bare i Viborg ved jeg.. Der er os ansættelses stop her og vi ska os vælge fra puljen men der er både fyrede og ny uddannede

Øv de har med garanti lukket nu  

Hvad skal jeg specifikt spørge om - intranet og pulje eller...? 

Anmeld

8. juni 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Øv de har med garanti lukket nu  

Hvad skal jeg specifikt spørge om - intranet og pulje eller...? 

Jeg ville spørge om der er intranet for kommunale og hvordan du kommer på det

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

Jeg ville spørge om der er intranet for kommunale og hvordan du kommer på det

Tak det vil jeg forsøge med 

De har lukket for idag, så må forsøge igen mandag  Tak igen for hjælpen. Så kan jeg jo følge op på de andre fode råd imellemtiden 

Anmeld

8. juni 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Tak det vil jeg forsøge med 

De har lukket for idag, så må forsøge igen mandag  Tak igen for hjælpen. Så kan jeg jo følge op på de andre fode råd imellemtiden 

Det var i hvert fald så lidt ku jo ikke hjælpe helt men håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.