Hejsa aller jer der læser med derude :-)
Som mange af jer ved er jeg ved at planlægge at få barn nr. 2 med en donor. Og jeg glæder mig som bare pokker.....
Men her på det seneste er trælse drømme begyndt at melde sig på banen. Og jeg kan selvfølgeligt ikke lade være med at spekulere og analysere
Men nu er jeg så kommet i tanke om, om det egentligt er fair over for bebs at jeg bor som jeg gør.
Altså..... at der ikke er så bebs kan få sit eget værelse.....
Jeg bor i en stor lejlighed på 120 kvm med min datter på 4. Hun har sit eget værelse. Jeg har til gængæld et kæmpe soveværelse, som er delt op i soveværelse og kontor.
Min tanke er at bebs i starten alligevel sover inde hos mig. Derefter var min oprindelige plan at lave den del hvor der er kontor, om til børneværelse. Der er ingen dør, men det ville da være muligt at sætte gardin eller lign op.
En anden mulighed var at jeg rykkede ind og sov i stuen, og de så fik soveværelset til legeværelse og sove værelse men hvor den store stadig har sit eget værelse.
Men burde jeg vente med bebs, til jeg bor i en lejlighed med speciel plads til 2 børneværelser??
Hvad havde i gjort?? Og er der andre der har indskrænkede muligheder??
Knus Pernille
Anmeld