Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: YES YES YES YES YES YES YES YES YESJeg er lige blevet ringet op at de gerne vil se.mig igen til samtale...:-):-):-):-)
YES YES YES YES YES YES YES YES YESJeg er lige blevet ringet op at de gerne vil se.mig igen til samtale...:-):-):-):-)
Tauf skriver:YES YES YES YES YES YES YES YES YESJeg er lige blevet ringet op at de gerne vil se.mig igen til samtale...:-):-):-):-)
Månsson skriver: Fedt fedt fedt fedt for dig
Fedt fedt fedt fedt for dig
tarkoflen skriver: Jubiiiii hvor er det skønt for dig stort tillykke med det! Jeg alt hvad jeg kan for at det bliver en rigitg god samtale
Jubiiiii hvor er det skønt for dig stort tillykke med det! Jeg alt hvad jeg kan for at det bliver en rigitg god samtale
Tauf skriver:Jeg er så glad lige nu:-):-) Tak for din støtte:-)
tarkoflen skriver: Det kan jeg godt forstå du er, det er da vildt stort at blive kaldt til samtaleOg det er virkelig så lidt
Det kan jeg godt forstå du er, det er da vildt stort at blive kaldt til samtaleOg det er virkelig så lidt
Tauf skriver:Ja og det er samtale 2:-):-)
tarkoflen skriver: Hvor er du sej, at du sådan har fejet næste alle modstanderer af banen
Hvor er du sej, at du sådan har fejet næste alle modstanderer af banen
Tauf skriver:Ja vi er 3 tilbage:-):-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128