så jeg mødte en i byen i går ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja sådan noget i den stil så ligger man ikke op til noget og virker heller ikke desperat

hehe okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

hehe okay

Jeg syntes nemlig tit at kvinder har den der spil kostbar attitude og det er nogle gange noget fis for man kan jo godt være kostbar og stadig tage initiativ

Anmeld

8. juni 2012

Mor010711

Bare skriv tak for sidst og evt spørg om et eller andet, så han næsten er nødt til at svare. Bare om han måske var faldet over dit tørklæde eller lignende, for det havde du ikke lige fået med hjem. 

Synes ikke su skal spille kostbar. Der er ikke noget i vejen for at du skriver først 

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Bare skriv tak for sidst og evt spørg om et eller andet, så han næsten er nødt til at svare. Bare om han måske var faldet over dit tørklæde eller lignende, for det havde du ikke lige fået med hjem. 

Synes ikke su skal spille kostbar. Der er ikke noget i vejen for at du skriver først 

jeg havde ikke noget tørklæde med hahaha

Men jeg fandt ud af at vi har 5 fælles venner på face

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

som spurgte om mit nummer hehe ...

super sød fyr, og ja jeg gav ham så mit nummer. Vi havde snakket det meste af aftenen, og det var som om han flirte mere og mere i løbet af aftenen gik. 
Så da jeg skulle til og afsted spurgte han om mit nummer.
Og han gemte så også hans på min telefon, og nu har jeg lyst til at skrive til ham hehe

.. men jeg vil hellere have han skal skrive ..

Hvad havde i gjort

Jeg ville klart vente til han skrev og jeg ville også lige vente lidt tid med at svarer. Jeg vil jages

Han skal nok skrive hvis han mener noget med det

Anmeld

8. juni 2012

Mor010711

Anonym skriver:

jeg havde ikke noget tørklæde med hahaha

Men jeg fandt ud af at vi har 5 fælles venner på face

Nej, men det ved han jo ikke... 

Nære venner?? Måske kan det bruges...

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Eftersom han har spurgt efter dit nr. så ville jeg nok lige give ham til engang i aften til at få skrevet til dig, hvis han så ikke har fået taget sig sammen, så ville jeg nok selv skrive til ham og bare skrive noget i retning af tak for i går, det var hyggeligt, hvad siger du til en kop kaffen en dag? Og så se hvad han siger

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Nej, men det ved han jo ikke... 

Nære venner?? Måske kan det bruges...

Ja vi fandt ud af at han har gået i folkeskole klasse med min barndoms veninde

Anmeld

8. juni 2012

LotusCPH

Mor010711 skriver:

Ja synts altså også bare du sku skrive - en fyr kan også godt li en kvinde der tager initiativ. og ja andre fyre tænker altså slet slet ik på de "regler" vi kvinder har lavet om kostbarhed - de ser det bare som en ingen.interesse .

Så bare afsted med den sms

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

ej piger ..

Jeg lod det vente, og han har lige skrevet!!!! 
Godt jeg ikke skrev, får han har været på arbejde til nu haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.