Tøj til Red Barnet via SmaaHjerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Camulla

Jeg står netop og skal til at sende en pakke afsted med brugt børnetøj til Red Barnet og skulle jo så gerne modtage et gavekort til SmaaHjerter. Men kan se på deres facebookside, at mange brokker sig, enten ikke har modtaget posen eller gavekortet og tit svarer de ikke tilbage derinde  

Nu ved jeg ikke rigtig om jeg tør sende mit tøj afsted... En skriver bl.a. at hun aldrig skulle have gjort det, for hun har ingenting hørt og det er nu 2 mdr. siden...

Har nogen herinde erfaringer med dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

DenLykkelige

Camulla skriver:

Jeg står netop og skal til at sende en pakke afsted med brugt børnetøj til Red Barnet og skulle jo så gerne modtage et gavekort til SmaaHjerter. Men kan se på deres facebookside, at mange brokker sig, enten ikke har modtaget posen eller gavekortet og tit svarer de ikke tilbage derinde  

Nu ved jeg ikke rigtig om jeg tør sende mit tøj afsted... En skriver bl.a. at hun aldrig skulle have gjort det, for hun har ingenting hørt og det er nu 2 mdr. siden...

Har nogen herinde erfaringer med dette??

Jeg tror ikke jeg ville gøre det hvis så mange bliver "røvrendt".. Lyder måske lidt groft, men ville simpelthen ikke turde!!!

Kender ikke til det koncept eller har hørt om det, men ville godt nok ikke gøre det...

Anmeld

8. juni 2012

Camulla

DenLykkelige skriver:

Jeg tror ikke jeg ville gøre det hvis så mange bliver "røvrendt".. Lyder måske lidt groft, men ville simpelthen ikke turde!!!

Kender ikke til det koncept eller har hørt om det, men ville godt nok ikke gøre det...

Nej, det tænker jeg også, men hvad nu hvis det "bare" er 10 ud af 10.000? Og at de så vitterlig HAR været uheldige?? Åhh, den er svær... For mange har jo også modtaget... 

Anmeld

8. juni 2012

Carina:-)

Om ikke andet så glæder du nogen med dit brugte børnetøj

Kan godt forstå folk gerne vil have gavekortet,men ligefrem at fortryde de har sendt tøjet afsted ....

Så er det jo af ren "grådighed" de har gjort det,og så synes jeg hele ideen med at sende det til Red barnet går fløjten,.

Men det er måske bare mig der tænker sådan

(At smaahjerter så ikke skal reklamere med noget de ikke kan opfylde er så en anden snak )

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

Carina:-) skriver:

Kan godt forstå folk gerne vil have gavekortet,men ligefrem at fortryde de har sendt tøjet afsted ....

Så er det jo af ren "grådighed" de har gjort det,og så synes jeg hele ideen med at sende det til Red barnet går fløjten,.

(At smaahjerter så ikke skal reklamere med noget de ikke kan opfylde er så en anden snak )

Enig. Sad lige og tænkte det samme. Ligefrem at fortryde at man har gjort en god gerning

Anmeld

8. juni 2012

132319

Jeg har sendt en kæmpe bunke tøj afsted på omkring 5 kg og modtog en måneds tid efter, et gavekort på mail på 100 kr.

Så man skal ikke forvente en guldgrube men lidt har jo også ret og så har man støttet et godt formål

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Carina:-) skriver:

det var også min første tanke

Hvis du vil have noget ud af dit brugte børnetøj, så må du bruge tid og kræfter på at sælge det... Hvis ikke så giv det til velgørenhed!

At man fortryder man har gjort andre mennesker glade, det kan jeg ikke helt sætte mig ind i

Anmeld

8. juni 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

det var også min første tanke

Hvis du vil have noget ud af dit brugte børnetøj, så må du bruge tid og kræfter på at sælge det... Hvis ikke så giv det til velgørenhed!

At man fortryder man har gjort andre mennesker glade, det kan jeg ikke helt sætte mig ind i

Har også det meste af det til salg

Vil bare hellere aflevere det personligt i en genbrug, det plejer jeg at gøre.

Sikke man bliver dømt... 

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Sikke man bliver dømt... 

Det var bestemt ikke for at dømme dig! Men jeg synes det virker lidt grådigt, hvis man ligefrem fortryder at have givet noget til velgørenhed, fordi man ikke får et gavekort til en hjemmeside! Det var ikke møntet på dig, men kan godt se, at det kunne se sådan ud, det beklager jeg det var nu møntet på hende du skrev om, der ligefrem fortrød, fordi hun ikke havde fået sit gavekort...

Jeg synes det er rigtig fint, at du gerne vil give dit tøj til velgørenhed, og giv endelig det du ikke kan få solgt til den genbrugs du plejer, hvis du har det bedre med det! Jeg kender ikke Red Barnets projekt, men synes det er meget dårligt for dem, hvis de lover noget, som ikke bliver overholdt, og det burde man gøre dem opmærksom på! Det er jo verdens dårligste reklame, og det er ikke ok, at deres samarbejdspartnere ikke overholder deres del af aftalen...

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Sikke man bliver dømt... 

Og så glemte jeg lige at tilføje, at jeg er rigitg glad for, at du skrev til mig, så jeg fik en chance for at forklare mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.