Barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.149 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. juni 2012

FjolleTrold

Det hele startede faktisk her - lige her - i denne kreative katagori for godt 1 år siden. Jeg vil gerne sige jer alle tak. I har været med til, at jeg i dag lever af min FjolleTrold.

Da jeg nåede barnevognspude nr. 300 stoppede jeg med at tælle. Nu har jeg udvidet og laver meget andet tilbehør. Noget af det sidste er solskærme og babyalarmposer. Og nå ja - tvillinger skal heller ikke snydes, så jeg er i fuld gang med også at lave mønstre til tvillingevogne.

Jeg vil lige vise et par billeder - for nogle ting går bare lige ind i kroppen og gør mig så glad og varm. Tænk sig - det er mit arbejde. Jeg føler mig meget priviligeret. TAK TIL JER SKØNNE MENNESKER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorTilVictoria

FjolleTrold skriver:

Det hele startede faktisk her - lige her - i denne kreative katagori for godt 1 år siden. Jeg vil gerne sige jer alle tak. I har været med til, at jeg i dag lever af min FjolleTrold.

Da jeg nåede barnevognspude nr. 300 stoppede jeg med at tælle. Nu har jeg udvidet og laver meget andet tilbehør. Noget af det sidste er solskærme og babyalarmposer. Og nå ja - tvillinger skal heller ikke snydes, så jeg er i fuld gang med også at lave mønstre til tvillingevogne.

Jeg vil lige vise et par billeder - for nogle ting går bare lige ind i kroppen og gør mig så glad og varm. Tænk sig - det er mit arbejde. Jeg føler mig meget priviligeret. TAK TIL JER SKØNNE MENNESKER

kan man købe dem eller?

Anmeld

8. juni 2012

FjolleTrold

MorTilVictoria skriver:

kan man købe dem eller?

Det kan du godt.

Jeg vil gerne hevise dig til min web: http://www.fjolletrold.dk/ 

eller FB: http://www.facebook.com/#!/pages/FjolleTrold/289223924458658

Der kan du nemlig se alt hvad jeg laver, priser, stof osv.

TAK FOR DIN HENVENDELSE OG GO DAG

Anmeld

26. august 2012

EnGodMor

FjolleTrold skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.