Hoster meget - nogle tricks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

modesty

Babymor2010 skriver:

Her har Isabella også hostet i en lille uges tid. Det er en omgang forkølelse der har sat sig - ligesom resten af børnene i hendes vuggestue. 

Vi gør det at vi giver hende kamilethe med lidt honning i - du kan evt. give lidt kamilethe uden honning i, hvis ikke han er så gammel 

Jeg har faktisk lige læst at de farlige bakterier dør hvis man koger honningen, så det tror jeg at vi vil gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

modesty

HeXeri skriver:

Jeg ville tage det med ro sålænge der ikke er farve i det snot, hans appetit er der og han virker glad og tilfreds. Her kan han hoste og snotte i perioder på flere måneder eftter en rejse, især hvis vi skifter klima.
Synes man meget hurtigt kan fornemme hvornår det slår om i en reel forkølelse/infektion og hvornår det bare er kroppen der omstiller sig, det er ihvertfald blevet nemmere som han er blevet ældre (eller jeg er stoppet med at se alt som et tegn på noget seriøst ... ?)

Det er godt at høre, så tror jeg at jeg vil slappe af. 

Anmeld

10. juni 2012

Clisolka

modesty skriver:

Jeg har faktisk lige læst at de farlige bakterier dør hvis man koger honningen, så det tror jeg at vi vil gøre.

Er der ikke noget med at de små ikke må få honning inden de er 1 år? Uh det kan jeg ikke huske 

Anmeld

11. juni 2012

modesty

Babymor2010 skriver:

Er der ikke noget med at de små ikke må få honning inden de er 1 år? Uh det kan jeg ikke huske 

Jo, på grund af bakterier som kan være farlige og som dør når man koger det.

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

modesty skriver:

Jo, på grund af bakterier som kan være farlige og som dør når man koger det.

Jeg mente også jeg kunne huske det - ikke alt jeg kan huske mere efter hun er 19 mrd nu 

Anmeld

11. juni 2012

modesty

Babymor2010 skriver:

Jeg mente også jeg kunne huske det - ikke alt jeg kan huske mere efter hun er 19 mrd nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.