ÆL test med 1 streg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

ekebiv

Aldrig har jeg set så negative ÆL tests før. Jeg har testet 3 gange om dagen siden mandag (min mens stoppede torsdag, altså startede jeg med at teste på cyklusdag 10). Min ÆL plejer at ligge lidt sent og ifølge "MY days" app skulle jeg have ÆL imorgen. Men på de to sidste tests idag har der kun været 1 streg.. Hvad betyder det eller er der nogen der har oplevet det og fået positiv test senere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

ekebiv skriver:

Aldrig har jeg set så negative ÆL tests før. Jeg har testet 3 gange om dagen siden mandag (min mens stoppede torsdag, altså startede jeg med at teste på cyklusdag 10). Min ÆL plejer at ligge lidt sent og ifølge "MY days" app skulle jeg have ÆL imorgen. Men på de to sidste tests idag har der kun været 1 streg.. Hvad betyder det eller er der nogen der har oplevet det og fået positiv test senere?

Det må være nogle defekte tests...Der skal være 2 streger på ÆL tests... Hvis det er flere der gør det, fra samme pakning, skal du kontakte dem du har købt dem af. Jeg ville gå i Føtex og købe en pakke Valmed ÆL tests, nu det falder sammen med din mulige ÆL dag, så du kan tjekke. Eller hoppe på manden uanset

Anmeld

8. juni 2012

morbibi

ekebiv skriver:

Hvis du først skal have ægløsning imorgen, er det vel derfor den ikke viser positiv endnu. Og sen ægløsning er da ikke imorgen, det er normal æl imorgen (14dg), tænker jeg. Hav tålmodighed

Anmeld

8. juni 2012

ekebiv

morbibi skriver:

Hvis du først skal have ægløsning imorgen, er det vel derfor den ikke viser positiv endnu. Og sen ægløsning er da ikke imorgen, det er normal æl imorgen (14dg), tænker jeg. Hav tålmodighed

Jeg har aldrig oplevet at der kun er 1 streg op til ÆL, har altid haft 2 hvor teststregen er blevet tydeligere og tydeligere. "MY days" app siger ÆL idag, "min mave ÆL beregner" sagde ÆL onsdag men jeg har oplevet at den først kom 4 dage efter "min mave"'s beregner (det var inden jeg opdagede MY days). Men jeg har aldrig oplevet kun at få den ene streg. Heldigvis har jeg også clearblue digital til at dobbelt tjekke :-)

Anmeld

8. juni 2012

come2

ekebiv skriver:

Min ÆL kan sagtens svinge med en 2-3 dage. Så måske den bare er lidt forsinket?

Prøv igen om et par dage

Anmeld

8. juni 2012

smlmea

Der skal altså ikke være 2 streger på en ÆL test,det er meget forskelligt hvor meget LH hormon der er i kroppen,så hvis der kun er 1 streg,er niveauet bare meget lavt.

Der er ikke andet for end at teste videre,din ÆL ligger nok bare senere denne cyklus,eller også får du slet ikke ÆL denne gang,det er også helt normalt.

Så alt alt er du helt normal fungerene.

Og for en god ordens skyld,så kan du ikke regne med alle de beregner der ligger på nettet eller apps,de beregner altså bare et gennemsnit,men kan ikke sige noget præcist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.