Amme café i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

JH12

God aften dejlige damer..

Jeg står i den situation, at jeg skal ind til Århus i morgen.. Jeg bor i Grenaa, 60 km. væk.. og jeg har et lille barn som skal med, og helt sikkert ammes på et tidspunkt..

Så mit spørgsmål lyder, er der nogle steder i Århus hvor der er mulighed for at amme sit barn, uden man er total uønsket??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Humanincubator

I Bruun's Galleri er der en "baby lounge". Man skal tage elevatoren op ude i siden ved den kinesiske restaurant.

Anmeld

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

Joyce1986 skriver:

God aften dejlige damer..

Jeg står i den situation, at jeg skal ind til Århus i morgen.. Jeg bor i Grenaa, 60 km. væk.. og jeg har et lille barn som skal med, og helt sikkert ammes på et tidspunkt..

Så mit spørgsmål lyder, er der nogle steder i Århus hvor der er mulighed for at amme sit barn, uden man er total uønsket??

På forhånd tak

Bruuns galleri, eller sofies forældre.. det er en barsels café, totalt hygge

Anmeld

7. juni 2012

KM78

Hos "Slabberas" og "Hos Sofie's forældre" begge tæt på Busgaden, Frederiksgade hedder det vist.

Anmeld

7. juni 2012

tarkoflen

Der er også ammerum i Salling på øverste etage i den ende med kiosk i bunden, hvor du kan tage elevatoren op så du kan sagtes amme i byen

Anmeld

7. juni 2012

Sandra09

der er både i salling, magasin og bruunsgalleri og så er der et par cafeer i frederiks allé ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.