Hvilke tv-udbydere findes der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Malli

Hej piger!Pr1-7-2012 flytter vi i hus, hvor det desværre ikke er muligt at flytte vores yousee tv abbonment med os, da de ikke har forbindelse på adressen, og heller ikke kan få det. Jeg har idag brugt TIMER på at ringe til diverse tv-udbydere, for at høre hvad de kan hjælpe os med. Vi vil gerne ha TV3, canal 4 og 5 samt basiskanaler som DR1 og TV2. Men det er kun yousee der har ret til at have dem alle samlet i en pakke, så hvis vi vil ha viasats kanaler OG canal digitals kanaler, skal vi ha abbonment hos dem begge, og den pris skal slet ikke nævnes... (HVORFOR KAN ALLE IKKE BARE UDBYDE DE SAMME KANALER) !!!!!Jeg har haft ringet til andre udbydere, for at høre hvad deres grundpakker ligger på, hvor canal digitals kanaler er med, og så ville vi så skulle købe et abb. Hos Viasat ved siden af. Men priserne er fandeme helt i skoven, når vi lige nu kun giver 276 kr om måneden for ALLE de kanaler hos yousee!!! Når men hvilke tv udbydere finde der udover dem jeg i dag har ringet til:TDC trioCanal digitalViasatBoxerHvis i kender flere udbydere, eller kender en smart løsning for at få kombineret kanalerne, så sig endelig frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Kofoed.

Stofa?

Anmeld

7. juni 2012

Malli

Kofoed. skriver:

Stofa?

Tak
De er på listen til i morgen.... Gaaab et projekt

Anmeld

7. juni 2012

Kofoed.

Malli skriver:

Tak
De er på listen til i morgen.... Gaaab et projekt

Tror jeg gerne, hehe.

Anmeld

7. juni 2012

LinLin

Vi har waoo - fibernet...

Anmeld

7. juni 2012

Malli

DAs mor skriver:

Vi har waoo - fibernet...

Hvordan Fungere det? Er det noget med boks? Og hvlke kanaler har i så ?

Anmeld

7. juni 2012

Solstrålebørn

Yousee

Canal digital (Har jeg selv er ret glad for det) 

Viasat (Har hørt der er meget bøvl med det) 

Boxer 

Hmm... Mener energimidt også har noget... 

Anmeld

7. juni 2012

LinLin

Malli skriver:

Hvordan Fungere det? Er det noget med boks? Og hvlke kanaler har i så ?

Vi har "alle" kanaler på nær tv3 og 3+...

Ja det er med boks. Vi bor i et nybygget område og de kom og førte de der "ledninger" ind igennem nogle rør ude fra vejen til de der havde bestilt det - men det er vel kun fordi de kunne samle flere

Vi har jo så også internet derigennem

Anmeld

7. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Malli skriver:

Hej piger!Pr1-7-2012 flytter vi i hus, hvor det desværre ikke er muligt at flytte vores yousee tv abbonment med os, da de ikke har forbindelse på adressen, og heller ikke kan få det. Jeg har idag brugt TIMER på at ringe til diverse tv-udbydere, for at høre hvad de kan hjælpe os med. Vi vil gerne ha TV3, canal 4 og 5 samt basiskanaler som DR1 og TV2. Men det er kun yousee der har ret til at have dem alle samlet i en pakke, så hvis vi vil ha viasats kanaler OG canal digitals kanaler, skal vi ha abbonment hos dem begge, og den pris skal slet ikke nævnes... (HVORFOR KAN ALLE IKKE BARE UDBYDE DE SAMME KANALER) !!!!!Jeg har haft ringet til andre udbydere, for at høre hvad deres grundpakker ligger på, hvor canal digitals kanaler er med, og så ville vi så skulle købe et abb. Hos Viasat ved siden af. Men priserne er fandeme helt i skoven, når vi lige nu kun giver 276 kr om måneden for ALLE de kanaler hos yousee!!! Når men hvilke tv udbydere finde der udover dem jeg i dag har ringet til:TDC trioCanal digitalViasatBoxerHvis i kender flere udbydere, eller kender en smart løsning for at få kombineret kanalerne, så sig endelig frem

Prøv os at undersøge tdc tv.. Her Kan du få de samme kanaler som hos yousee.. Det koster så lidt mere..

Anmeld

7. juni 2012

Malli

DAs mor skriver:

Vi har "alle" kanaler på nær tv3 og 3+...

Ja det er med boks. Vi bor i et nybygget område og de kom og førte de der "ledninger" ind igennem nogle rør ude fra vejen til de der havde bestilt det - men det er vel kun fordi de kunne samle flere

Vi har jo så også internet derigennem

Må jeg spørge, hvad i giver for den tv pakke i har, samt jeres internet pris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.