sådan noget HØ!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

MorTil4<3

er da bare lige lidt småsur og trist lige nu

har lige (og på tide) fundet mine sommer sko frem
de lækreste læder/højhælede, med fine sten og remme og uuuu jaa nogen jeg altid har savlet over MEN hva opdager jeg

jeg kan IKKE passe dem længere! og det er bare snart 2 måneder siden jeg fødte

surfer rundt på nettet og opdager til min skræk at det er meget normalt at gro en str eller mere i sko efter graviditet

ÆV! så nu skal man ud og finde nye sko IGEN!

og jeg som havde regnet med jeg rigtigt sku ud og vise mine lækre sko frem i morgen, men no no , det bliver sorte kondisko
for har ik tid til at købe nogen inden vi skal til fest hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Madam Blå

MilleMus1988 skriver:

de lækreste læder/højhælede, med fine sten og remme og uuuu jaa nogen jeg altid har savlet over MEN hva opdager jeg

surfer rundt på nettet og opdager til min skræk at det er meget normalt at gro en str eller mere i sko efter graviditet

og jeg som havde regnet med jeg rigtigt sku ud og vise mine lækre sko frem i morgen, men no no , det bliver sorte kondisko

Årh jeg kender det!!

Min opsparing ligger i mine sko.. Har vel for 50.000 kr. Og jeg kan IKKE PASSE DEM Kan godt klemme mig i dem, men at gå i den bare en halv dag vil være noget af en opgave. Øvøvøvøv!

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

MilleMus1988 skriver:

Øv, hvor træls. Mine fødder er hverken blevet større eller mindre efter jeg fødte

Anmeld

7. juni 2012

MorTil4<3

Madam Blå skriver:

Årh jeg kender det!!

Min opsparing ligger i mine sko.. Har vel for 50.000 kr. Og jeg kan IKKE PASSE DEM Kan godt klemme mig i dem, men at gå i den bare en halv dag vil være noget af en opgave. Øvøvøvøv!

ORG heeh jaaa 50.000 kan jeg så ik lige sige hi hi jeg er lidt nærrig på punkterne sko og tøj hi hi .

mennn det var alligevel sko til 1200 kr

Anmeld

7. juni 2012

MorTil4<3

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Mine fødder er hverken blevet større eller mindre efter jeg fødte

Lucky you

Anmeld

7. juni 2012

Madam Blå

MilleMus1988 skriver:

ORG heeh jaaa 50.000 kan jeg så ik lige sige hi hi jeg er lidt nærrig på punkterne sko og tøj hi hi .

mennn det var alligevel sko til 1200 kr

Ja, det er bare noget rigtig lort, synes jeg. Har mange sko - og en del af dem har kostet mellem 1500-3000, så løber det jo hurtigt op

Ja, det er SÅ ærgerligt! Jeg har efterhånden besluttet mig for, at mine fødder bare må hærdes. Jeg er slet ikke klar til at undvære mine sko. Og har heller ikke råd til at købe nogle nye

Hvis du har penge, så se det som noget godt Så er du jo nødt til at skynde dig ud og købe en masse nye sko hehe.

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

MilleMus1988 skriver:

Lucky you

Har faktisk aldrig hørt, at fødderne skulle kunne ændre sig efter fødslen Håber dine fødder bliver "normale" igen

Anmeld

7. juni 2012

MorTil4<3

Madam Blå skriver:

Ja, det er bare noget rigtig lort, synes jeg. Har mange sko - og en del af dem har kostet mellem 1500-3000, så løber det jo hurtigt op

Ja, det er SÅ ærgerligt! Jeg har efterhånden besluttet mig for, at mine fødder bare må hærdes. Jeg er slet ikke klar til at undvære mine sko. Og har heller ikke råd til at købe nogle nye

Hvis du har penge, så se det som noget godt Så er du jo nødt til at skynde dig ud og købe en masse nye sko hehe.

hehe stakkels dine fusser heeh

det kan jeg slet ikke. så jeg må bide i det sure æble og finde et nyt par hehe .

Anmeld

7. juni 2012

MorTil4<3

Baagøe skriver:

Har faktisk aldrig hørt, at fødderne skulle kunne ændre sig efter fødslen Håber dine fødder bliver "normale" igen

det havde jeg heller ik

men kan læse mig frem til rundt omkring at det forekommer desværre

for jeg gjorde det heller ik med min første, det er først her med min sidstefødte

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

MilleMus1988 skriver:

det havde jeg heller ik

men kan læse mig frem til rundt omkring at det forekommer desværre

for jeg gjorde det heller ik med min første, det er først her med min sidstefødte

Pokkers!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.