Dessert til mange mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.747 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Angelspot

Jeg skal snart holde min 30 års fødselsdag. Hovedretten er bestilt udefra, så jeg mangler bare ideer til hvad jeg kan lave til dessert.

Vi bliver 35 og det skal være en dessert jeg kan lave en dag i forvejen og som ikke kræver det helt store overskud mens festen er i gang.

Er der nogen med gode ideer og opskrifter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

L&V

Angelspot skriver:

Jeg skal snart holde min 30 års fødselsdag. Hovedretten er bestilt udefra, så jeg mangler bare ideer til hvad jeg kan lave til dessert.

Vi bliver 35 og det skal være en dessert jeg kan lave en dag i forvejen og som ikke kræver det helt store overskud mens festen er i gang.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift-f estmad.php?id=9077
den ka laves i forvejen og er et hit.. hvis man ikke gider lave is kan du bare købe færdig is og putte flødeskum og daim i

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

En god brownie som du kan lave en dag eller 2 inden og så lidt godt is til MUMS!

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

Angelspot skriver:

Pæretærte med vaniliecreme fraiche

Rabarbertærte med samme

Rabarbertrifli

Det er rigtig sommerligt

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Månsson skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift-f estmad.php?id=9077
den ka laves i forvejen og er et hit.. hvis man ikke gider lave is kan du bare købe færdig is og putte flødeskum og daim i

Det var en lækker dessert Jeg får nok ikke så meget tid til at lave is selv, så det var et godt tip med at snyde lidt Ser lækkert ud! TAK

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Nettemor skriver:

En god brownie som du kan lave en dag eller 2 inden og så lidt godt is til MUMS!

Åhh ja, super ide Jeg har en god brownie opskrift, det kunne måske godt gå. TAK

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Baagøe skriver:

Pæretærte med vaniliecreme fraiche

Rabarbertærte med samme

Rabarbertrifli

Det er rigtig sommerligt

Mmmm rabarbertærte, ja det er rigtig sommerligt, mums! Det var en god let dessert til en sommer aften TAK!

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Angelspot skriver:

Det var en lækker dessert Jeg får nok ikke så meget tid til at lave is selv, så det var et godt tip med at snyde lidt Ser lækkert ud! TAK

Gør jeg som regl selv he he det er bare det nemmeste Og det smager såååå godt. 1L is til ½L fløde pisket til flødeskum vendes i også det hakkede daim

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Månsson skriver:

Gør jeg som regl selv he he det er bare det nemmeste Og det smager såååå godt. 1L is til ½L fløde pisket til flødeskum vendes i også det hakkede daim

Ja, nemt er godt 

Mmmm daimis, får helt lyst til at gå i gang med den nu

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Angelspot skriver:

Ja, nemt er godt 

Mmmm daimis, får helt lyst til at gå i gang med den nu

Do it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.