Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
i hvilken af libero gratis pakkerne får man cd'en train your babys brain?i den når man er gravid, 6 mdr eller 12 mdrs pakken?
Er pakkerne blevet opgraderet med en cd? Det kan jeg desværre ikke svare dig på, for der var ingen med i de pakker jeg fik i 2010 (ikke af hvad jeg kan huske )
Babymor2010 skriver: Er pakkerne blevet opgraderet med en cd? Det kan jeg desværre ikke svare dig på, for der var ingen med i de pakker jeg fik i 2010 (ikke af hvad jeg kan huske )
Det er i hvert fald ikke i den første Om det er 6 mdr. kan jeg svare dig på om 3 uger
Mbigfarm skriver: min søster har en søn på 20 mdr, hun fik en cd i en af hendes pakker fra libero hun kan bare ikke huske hvilken af dem hun fik den med i.
min søster har en søn på 20 mdr, hun fik en cd i en af hendes pakker fra libero hun kan bare ikke huske hvilken af dem hun fik den med i.
Jeg tror ikke du skal regne med noget for de skifter indholdet hele tiden
Mbigfarm skriver: i hvilken af libero gratis pakkerne får man cd'en train your babys brain?i den når man er gravid, 6 mdr eller 12 mdrs pakken?
Jeg fik den med i den 1. pakke ..
Laulund87 skriver: Jeg tror ikke du skal regne med noget for de skifter indholdet hele tiden
Der har ingen CD været i de 2 pakker jeg fik...
Får man ikke kun liberopakken ved graviditet og ved 12 mdr?Jeg fik ingen cd med i graviditetspakken
jeg fik min første pakke for 3-4 uger siden, og der var ikke nogen cd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128