Romantisk weekendophold?? Hverhenne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.780 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Moar2012

Ja jeg har overvejet at overraske manden med et weekend ophold bare os 2 men hvor skal vi tage hen??

Det må gerne være wellness men synes priserne er så høje.. 

Hvor skal man tage på romantisk weekend i danmark?? Har en max pris på 4000 håber nogle kan hjælpe:-) 

Vi skal forresten afsted i weekenden i uge 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

BellaCiinea

Moar2012 skriver:

Ja jeg har overvejet at overraske manden med et weekend ophold bare os 2 men hvor skal vi tage hen??

Hvor skal man tage på romantisk weekend i danmark?? Har en max pris på 4000 håber nogle kan hjælpe:-) 

http://www.hotelvejlefjord.dk/da/

har købt sådan et gavekort fra smartbox til mine svigerforældre, så de skal ha sådan en omgang spa der

Anmeld

7. juni 2012

BellaCiinea

Moar2012 skriver:

Her er et mere direkte link til spaophold

http://www.hotelvejlefjord.dk/da/hotel-og-spaophold/spaophold/spaophold-sondag-til-torsdag

Anmeld

7. juni 2012

minimig

Moar2012 skriver:

Tjek takeoffer.dk og sweetdeal.dk, de har tit sådanne ophold til rigtig gode priser. Lige nu er der disse:

Romance pakke på Hotel Phoenix

Romantisk getaway med spa m.m.

Slotsophold

De ligger alle under dit budget, men der er så heller ikke decideret wellnes - men hvis du tjekker siderne ud ofte, så falder du helt sikkert over det på et tidspunkt

Anmeld

7. juni 2012

Filuca

Moar2012 skriver:

Prøv at tjekke www.takeoffer.dk - de tilbyder hver dag forskellige ophold m.m til halv pris

Lige nu kan man f.eks. vælge til Gourmet kroophold på Mensted Kro ved Næstved, en Romancepakke med overnatning på Hotel Phoenix i KBH, eller et to-dages ophold på hotel i Berlin...

Synes tit de har rigtig gode tilbud

Anmeld

7. juni 2012

Omonigho

Hejsa,

Den fedeste romantiske tur min mand og jeg har været på, har helt klart været på krydstogtsfærgen Color Fantasy fra Kiel til Oslo.

http://www.colorline.de/mini-kreuzfahrt

Vi har også prøvet færgen her fra Dk til Oslo, men det syntes vi ikke særlig godt om! Fra Tyskland er det jo et rigtigt krydstogtsskib med vandland, kæmpe shows om aftenen, shoppingpassager og fantastiske luksuriøse kahytter og ikke mindst restauranter!  Og alt dette er ikke sååå voldsomt dyrt, synes jeg.

Vi kan ikke vente med at komme afsted igen- og jeg har allerde planlagt den næste tur til vores bryllupsdag...

Kh

Julia

Anmeld

7. juni 2012

Omonigho

......nååååå ja! Der er også en afdeling med SPA og WELLNESS på færgen!!

Anmeld

7. juni 2012

minimig

Moar2012 skriver:

Fandt lige lidt flere forslag:

Wellness på strandhotel

Minicruise på Østersøen

Wellness ved Limfjorden

Anmeld

7. juni 2012

Moar2012

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.