Hoste og feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Er der noget i omløb ?

Her ligger mindste barnet med feber og hoste på 4 dag. Var sikker på det var ab der drillede men er kommet i tvivl. Masken virker ikke og ingen fremgang at spore. Feberen har lagt på 38 men idag er den steget til 39,4. Vejr trækning er hurtig og måske lidt overfladisk .

Andre med syge børn ala dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Er der noget i omløb ?

Her ligger mindste barnet med feber og hoste på 4 dag. Var sikker på det var ab der drillede men er kommet i tvivl. Masken virker ikke og ingen fremgang at spore. Feberen har lagt på 38 men idag er den steget til 39,4. Vejr trækning er hurtig og måske lidt overfladisk .

Andre med syge børn ala dette ?

Jeps der er rigtig meget forkølelse og hoste i omløb lige pt. Isabella har snart hostet i et par dage og næsten hele hendes vuggestue er ramt af det 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeps der er rigtig meget forkølelse og hoste i omløb lige pt. Isabella har snart hostet i et par dage og næsten hele hendes vuggestue er ramt af det 

Har I også været ramt af feber ??

H*n har ikke været snottet , men er så kommet idag.

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Har I også været ramt af feber ??

H*n har ikke været snottet , men er så kommet idag.

Isabella startede med feberen i lørdags, men er nu feberfri 

Anmeld

7. juni 2012

DLM

tja da min lille dreng havde sådan en tur var det rs-virus + astmatisk bronkitis

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Isabella startede med feberen i lørdags, men er nu feberfri 

Må afvente og se - har svært ved at vurdere om det er alm virus i omløb eller AB der driller igen . Vejrtrækningen er nemlig påvirket . Giver det lige et par dage. Tak for svar

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

tja da min lille dreng havde sådan en tur var det rs-virus + astmatisk bronkitis

HvOr gammel var han ? Er de ikke de små der bliver ramt af rs virus.

Har meget svært ved at vurdere om det AB der driller eller alm virus. Da vejrtrækningen er påvirket 

Anmeld

7. juni 2012

DLM

Anonym skriver:

HvOr gammel var han ? Er de ikke de små der bliver ramt af rs virus.

Har meget svært ved at vurdere om det AB der driller eller alm virus. Da vejrtrækningen er påvirket 

det var i april i år så 22 måneder, virusen kan ramme alle selv voksene, men vi får det bare som en forkølelse.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det var i april i år så 22 måneder, virusen kan ramme alle selv voksene, men vi får det bare som en forkølelse.

nå ok det viste jeg ikke bare sådan dumt spørgsmål, hvordan kan de se om det er rs virus - hvilken symptomer havde din dreng ?

Anmeld

7. juni 2012

DLM

Anonym skriver:

nå ok det viste jeg ikke bare sådan dumt spørgsmål, hvordan kan de se om det er rs virus - hvilken symptomer havde din dreng ?

Der findes ikke dumme spørgsmål de tager en sugning fra næsen. min havde feber overfladisk vejrtrækning og rallede trak vejret utrolig hurtigt ingen lyst til mad eller drikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.