Monica P skriver:
Jeg havde inviteret min elskede mand ud og spise i aftes, bare fordi han er så dejlig, farmor passede Johanne så der var dømt ren kæreste tid, TILTRÆNGT :-)
Vi tog på Bones bare fordi vi begge elsker deres mad, og hvad sker der så, vi fik bord lige midt i familieafdelingen :-S Babyer og små børn over det hele..........
Men okay vi kunne slappe af, nyde maden og snakke og grine højt uden at der var nogen der løftede nogle øjenbryn for vi larmede ikke nær så meget som de andre :-)
men vi havde en dejlig aften på trods af babyskrål og legende børn :-)
Vi kan jo lige så godt vænne os til det, lige om lidt skal Johanne også med ud og spise
Monica
Monica
Håber i havde en god aften...
Vi var på Bones den anden dag.. Og det samme skete der
Der skete dog også dette at der sad en familie med mor, far og 2 børn..
Faren sad bare og gloede, og ÅD sin mad.. Han anede ikke børnene eksisterede.. Ham og konen snakke SLET ikke sammen ! Jeg kigger så på dem, og børnene løber rundt om salatbaren, og tager ting op med FINGERENE !! Og smider det tilbage igen i skålene.. Jeg var så mega foraget ... Moren løber derfor rundt om buffeten, og fanger børnene.. Alt imens faren bare sidder og æder sin is !! Og de børn gør det igen, igen og igen.. Dette kan jeg simpelthen ikke forstå.. Det er da bare for klamt.. Og så kigger jeg op, så står moren og æder m&ms fra skålen ved buffeten.. Så kan jeg bedre forstå, at børnene ikke aner hvordan man skal forholde sig..
Sådan skal mine børn altså bare ikke sidde. hverken ude eller HJEMME !
Beklager min historie, men jeg blev så chokeret..