Har jeg nok tøj i små str. ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Jeg ville nok købe et par eller tre body mere i 50 og så to sparkedragter i 50 også (som passer til bluserne).

Og jeg ville købe meget mere i 56, men det er også bare mig, hehe. Tror den går, hvis du får lidt flere body.

Ja okay
Oscar brugte nemlig kun 50 i 2 dage og så var det det
Men tak for svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

morethanperfect

eliasogmor skriver:

efter min mening har du langt fra nok.....men det kommer også an på om du vasker hver dag... jeg ville nok starte ud med at have et sæt til hver dag...dvs body,bluse, buks, strømper/eller strømpebuks.... og så håbe på baby ikke gylper eller tisser igennem...

Jep , vi vasker hver dag ..

Oscar var kun i str. 56 i 3 uger , så det er lidt svært syns jeg ..

Anmeld

7. juni 2012

Mother-love

morethanperfect skriver:

Ja .. Tror i jeg har nok tøj i str. 56 og 50 ?

Jeg har i str. 50:

2 bluser
2 natdragter
1 body  

Str. 56:

3 natdragter
1 langærmet body
2 kortærmede bodyer
8 par bukser
5 bluser

Str. 62:

6 Natdragter
3 bluser
4 bukser
2 langærmede bodyer 
Mangler noget tøj her , i know , er ikke så langt endnu

Men hvad mener i ?
Er der nok tøj i str. 50 og 56 ????
Kan virkelig ik huske det fra da Oscar var lille

Nu ved jeg ikke lige hvornår du har termin. Men ville helt klart få fat i nogle flere bodyer ihvertfald i str 56. Både kort ærmet og lang ærmet. Og så nogle strømpebukser. De er så gode at have. Og ellers synes jeg bare du skal vente til den bette kommer. Og se hvad du står og mangler. For man kan nemt komme til at købe alt for meget. Det kommer jo også an på hvordan vejret var. Da vi fik isabella 30 maj sidste år brugt hun stortset kun bodyer og strømper i str 50 og 56.

Anmeld

7. juni 2012

Trine89

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Oscar voksede jo helt vildt og brugte kun 56 3 uger eller sådan noget .. Men tak for svar 

Jeg tror caia brugte 56 i næsten 2 mdr.  hihi.. 
Men derfra er det også gået stærkt. hihi.. nu er hun på vej op i str 86. og hun er kun 9½ mdr. 

Anmeld

7. juni 2012

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Ja okay
Oscar brugte nemlig kun 50 i 2 dage og så var det det
Men tak for svar  

Det var kort tid. Anastasia brugte 44 i 4 dage, 50 i lige knap 4 uger og 56 i 1 måned. Og i dag bruger hun 80 og har gjort det i en måned (8½ måned). Så jeg er van til de små størrelser i lang tid, men de store i kort tid.... Argh.

Anmeld

7. juni 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Jeg tror caia brugte 56 i næsten 2 mdr.  hihi.. 
Men derfra er det også gået stærkt. hihi.. nu er hun på vej op i str 86. og hun er kun 9½ mdr. 

Det kender jeg. 8½ måned og første Heldragt i 80 er blevet for lille (købt brugt) ...

Anmeld

7. juni 2012

dola

morethanperfect skriver:

Ja .. Tror i jeg har nok tøj i str. 56 og 50 ?

Jeg har i str. 50:

2 bluser
2 natdragter
1 body  

Str. 56:

3 natdragter
1 langærmet body
2 kortærmede bodyer
8 par bukser
5 bluser

Str. 62:

6 Natdragter
3 bluser
4 bukser
2 langærmede bodyer 
Mangler noget tøj her , i know , er ikke så langt endnu

Men hvad mener i ?
Er der nok tøj i str. 50 og 56 ????
Kan virkelig ik huske det fra da Oscar var lille

Tja jeg ville måske købe nogle ekstra bodyer i 50 og 56, eller sige til folk der kommer med barselsgaver at det er det jeg ønsker mig.. Det er jo trods alt "sommer" i dk..

Bukser og bluser kan jo altid foldes op hvis det er..

Og vil også invistere i strømper..

Anmeld

7. juni 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

Det kender jeg. 8½ måned og første Heldragt i 80 er blevet for lille (købt brugt) ...

Jeg kan slet ikke forstå det.. str 86 er jo egentlig 18-24 mdr :s hmmm 

Men jah lige fra jeg stoppede med at amme har hun været en lille basse, selvom det ikke kan ses på hende.. hun gemmer de 11 kg godt hvertfald 

Anmeld

7. juni 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Jeg kan slet ikke forstå det.. str 86 er jo egentlig 18-24 mdr :s hmmm 

Men jah lige fra jeg stoppede med at amme har hun været en lille basse, selvom det ikke kan ses på hende.. hun gemmer de 11 kg godt hvertfald 

Jeg glæder mig bare til sp kommer ger på hendes 9 måneders fødselsdag, så kan vi endelig få afvide om vores målinger er rigtige.

Kraver hun?

De tøjstørrelse passer ikke længere.

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvornår du har termin. Men ville helt klart få fat i nogle flere bodyer ihvertfald i str 56. Både kort ærmet og lang ærmet. Og så nogle strømpebukser. De er så gode at have. Og ellers synes jeg bare du skal vente til den bette kommer. Og se hvad du står og mangler. For man kan nemt komme til at købe alt for meget. Det kommer jo også an på hvordan vejret var. Da vi fik isabella 30 maj sidste år brugt hun stortset kun bodyer og strømper i str 50 og 56.

Tak for svar ..

Har først termin 30 Sep.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.