For mig?? et vildt skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Masig

Nadia&Daniel skriver:

Har ALTID hestehale - selv når jeg sover så nu skal der prøves noget nyt

Når du sover??? Hvordan kan du dog holde det ud, jeg får mega hovedpine hvis jeg har det sat op på nogen måde når jeg sover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Nadia&Daniel

Masig skriver:

Når du sover??? Hvordan kan du dog holde det ud, jeg får mega hovedpine hvis jeg har det sat op på nogen måde når jeg sover...

Sover meget på maven.. Men har altid gjort det, så er vant til det.. Synes det er rart at have håret væk fra ansigtet..

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Nadia&Daniel skriver:

Sover meget på maven.. Men har altid gjort det, så er vant til det.. Synes det er rart at have håret væk fra ansigtet..

Ja det kan jeg godt følge dig i.... Jeg vænner mig nok bare aldrig til at have det sat op, men ahr så også overvejet endnu kortere hår (går til skuldrene nu), så bliver nok ikke det store problem... Skal bare tage mig sammen til at få det klippet...

Anmeld

8. juni 2012

Nadia&Daniel

Min kollega har dette i tankerne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Nadia&Daniel

Større billede (tror jeg)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Lullaby

Nadia&Daniel skriver:

Ja, for nogen er det VILDT, for andre ikke..

Men men men, en tidigere kollega/veninde som er ved at uddannet sig til frisør manglede en model til på mandag til klip.

Og JEG HAR SAGT JA.. Har aldrig haft mod på det før, men nu skal det være.. Jeg trænger til at prøve noget nyt, uden at det er for vildt/kort men stadig noget nyt..

Glæder mig vildt.. Selvom jeg stadig er lidt skræmt over mit JA..

Har prøvet det. Kom ud med noget hår som ikke decideret klædte mig men hey, så er det prøvet

Anmeld

8. juni 2012

NessaXenia

Spændende søde!
Jeg klippede selv mit lange hår af ( ned til midt på ryggen)
Og nu er det kort, du har set profilbillede på facebook..

Du blir så glad for det...

Troede aldrig jeg skulle sige det, men man føler sig mere feminin når det er blevet kort

Glæder mig til at se resultatet

Anmeld

8. juni 2012

BellaCiinea

Nadia&Daniel skriver:

Større billede (tror jeg)

Det er næsten sådan en frisure jeg vil ha =D det skal bare være få cm. kortere bagtil.. men ellers ca. samme længde og så med pandehår og så ved jeg ikk helt hva farve det skal være

Har temmelig langt hår nu, så er lidt bange for at springe ud i det.. men det skal gøres.. engang

Anmeld

11. juni 2012

Nadia&Daniel

SÅ HAR JEG PAGEHÅR  Billede kommer senere

Anmeld

11. juni 2012

NessaXenia

Nadia&Daniel skriver:

SÅ HAR JEG PAGEHÅR  Billede kommer senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.