Prewalker-sko str. 19-20 pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.717 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

JulieMor

Søger PÆNE prewalker-sko til pige str. 19-20, smid gerne billede hvis du har nogle du vil sælge, gerne billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Piva

JulieMor skriver:

Søger PÆNE prewalker-sko til pige str. 19-20, smid gerne billede hvis du har nogle du vil sælge, gerne billigt

wee det har jeg https://www.baby.dk/debat/165529pi1/toej--piger/12-aar-sko--meget-lidt-brugte--saelges-str--20.aspx#GoToMessage

Anmeld

7. juni 2012

JulieMor

Piva skriver:

wee det har jeg https://www.baby.dk/debat/165529pi1/toej--piger/12-aar-sko--meget-lidt-brugte--saelges-str--20.aspx#GoToMessage

De er fine, og tak for svar, men har nok nogle andre i tankerne, sådan nogle med "blødere"-sål,  og din pris er os lige lidt i overkanten..

Anmeld

7. juni 2012

Piva

JulieMor skriver:

De er fine, og tak for svar, men har nok nogle andre i tankerne, sådan nogle med "blødere"-sål,  og din pris er os lige lidt i overkanten..

Jeg går gerne ned i pris :-)

Hvad siger du til 115 incl?

Anmeld

7. juni 2012

132319

Jeg har disse fra Bisgaard, godt nok i str. 21 men de er ikke voldsomt store.

Hvad måler din datters fod?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

JulieMor

Piva skriver:

Jeg går gerne ned i pris :-)

Hvad siger du til 115 incl?

Det er pænt af dig, men det er desværre ikke lige sådan nogle jeg søger

Anmeld

7. juni 2012

JulieMor

132319 skriver:

Jeg har disse fra Bisgaard, godt nok i str. 21 men de er ikke voldsomt store.

Hvad måler din datters fod?

åh, hun sover lige nu, så kan ikke lige måle - men er det ik os med sådan en hår sål?

Søger nok mest nogle med en blød sål....

Anmeld

7. juni 2012

132319

JulieMor skriver:

åh, hun sover lige nu, så kan ikke lige måle - men er det ik os med sådan en hår sål?

Søger nok mest nogle med en blød sål....

Nu ved jeg ikke hvad du mener med blød sål men disse har flexisål.

Er det til din datter fra december (som i øvrigt har fødselsdag samme dag som mig ) så skal du nok have fat i en kravlesko ala denne, da deres fødder ikke har godt af rigtige sko før de går stabilt.

Anmeld

7. juni 2012

JulieMor

132319 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du mener med blød sål men disse har flexisål.

Er det til din datter fra december (som i øvrigt har fødselsdag samme dag som mig ) så skal du nok have fat i en kravlesko ala denne, da deres fødder ikke har godt af rigtige sko før de går stabilt.

ej hvor sjovt, ja det er det - 6 mdr i morgen :-) ha ha

Ja, det er sådan noget jeg mener, troede de hed pre-walk, det var lidt ala sådan nogle her jeg søger (vedhæfter billeder)

Anmeld

8. juni 2012

Angelspot

Så lige din tråd og ville da lige smide et billede med et par pre-walkers som jeg har i str 19. Med ekstra beskyttelse på snuden. Det er Bundgaard sko og jeg har stadig kassen til dem. De kostede 350 kr fra nye i Babysam, men da jeg ikke har noget at bruge dem til mere så sælger jeg dem for 150 kr.

Og så tror jeg ikke du kan få dem super meget billigere selvom de er brugt. Min erfaring med brugt er, at alt det der ikke er 'rigtig' brugt, det får du ikke foræret. Altså sko som baby ikke går i og tøj som baby næsten ikke har brugt osv. Men du kan selvfølgelig være heldig, det er også et spørgsmål om temperament og tålmodighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.