damer 
GUD en i H***** hvor er jeg træt og opgivende..
jeg ELSKER min lille familie
- ingen tvivl .. (mig, far og barn) ..
MEN MEN MEN .. føler jeg er ved at knække en lige smugle under.. (eller hvad skal jeg egentlig kalde det) .. hmm .. er måske ved at løbe en lille smugle tør for ord..
manden er en militær mand, hviket betyder ØVELSER hele tiden .. (det NYT at han skulle forsætte i mili) ..
jeg står simpelthen med ALT .. min egen uddannesle, kørekort, avning, rengøring, handle, vasketøj , hænge tøj op og ned.. alt i mens han gør karriere..
så sent som igår kommer han hjem efter 2½dag på øvelse hvor de skulle stå ved landeveje og stoppe for sprit kørelse..
Han kommer ind af døren, smider taskerne i gangen, går i køkkenet og laver mad og derefter indtager maden og smider sig på sofaen - spørg ham så om han ikke ville hente vores tøj i kælderen det gør han, men kun for at smide posen med tøjet oppe i stuen .. øhh er det okey??
i mine øjn brude han måske lægge det sammen ELLER ryde op i køkknet efter hans madlavning ... og idag står jeg os med det hele .. for han skal på bolteraben.. og han kunne ikke lige nå at gøre nået derhjemme, selom den først startet 11.30 ..
er jeg bare en brok røv... eller har jeg egentlig alt på mine skuldre?
hvad skal jeg stille op? - et voldsom ord at bruge, men det er det der falder mig ind.. er en smugle brugt og træt.. 

Anmeld