Trampolin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Vores børn ønsker sig sådan en trampolin, men da vi ikke har en særlig stor have så vi har snakket om en af de små på 100cm men er den for lille en to unger på 3 år?

De skal have den i gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Mussen2

Anonym skriver:

Vores børn ønsker sig sådan en trampolin, men da vi ikke har en særlig stor have så vi har snakket om en af de små på 100cm men er den for lille en to unger på 3 år?

De skal have den i gave

tl to unger, tror jeg bestemt den er for lille, men altså hbvis det er hvad i har plads til, så indretter de sivfg nog efter det og skiftes.Det er guld værd som legetøg, så hellere en lille end ingen vores er 4 m og vores datter fik den da hun var 2 år.

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

De skal have den i gave

Jeg ville købe en stor ..

Og så grave den med i haven så de ikke kunne ryge ud af den

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ville købe en stor ..

Og så grave den med i haven så de ikke kunne ryge ud af den

det har vi desværre slet ikke plads til

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

det har vi desværre slet ikke plads til

Var også bare et forslag

Det gør vi når vi flytter i hus

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

Jeg ville se om jeg kunne få plads til en mellem str. Fx den på ca 2 m. Den på 100 cm er meget hård i det og ikke nem at hoppe på.. Så kan de lige så fint hoppe på jorden

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Jeg ville se om jeg kunne få plads til en mellem str. Fx den på ca 2 m. Den på 100 cm er meget hård i det og ikke nem at hoppe på.. Så kan de lige så fint hoppe på jorden

Tusind tak for svar, vi har netop fundet ud af at vi lige kan mase en på 2 meter ind.

Ville det være bedst at købe den fra ny eller kan vi lige så godt købe den brugt?

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Tusind tak for svar, vi har netop fundet ud af at vi lige kan mase en på 2 meter ind.

Ville det være bedst at købe den fra ny eller kan vi lige så godt købe den brugt?

Det er jo hvad man føler for Hvis I er 100 % sikre på at den brugte i køber ikke fejler noget så kan jeg ikke se noget problem i det.. Det er jo til at se om der er huller i stoffet eller om fjedrene er rustne

Anmeld

8. juni 2012

TeamRocket

Vores unger har den fra br til 800kr med net. Den passer fint, de skiftes til at hoppe de er 4 år og knap 2 år.. Den fylder ikke ret meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.