hvad gør man så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Frk.Skruk

Vi har idag fået svar på mandens 2 sædprøve, og den ser ud som den første - altså SLET ingen sædceller..De er ikke bare døde - der er slet ikke nogen!- Vi er begge meget triste over beskeden, men prøver også at tænke frem..Jeg tænker at der må være andre end os som har oplevet noget a la det samme? Min kæreste har de sidste 2 måneder været på "vitamin kur" for at se om det ville gøre en forskel, men nej! Det har slet ikke hjulpet..Hvad skal vi gøre? Eller hvad gør man?Håber at nogen kan hjælpe os - alle råd / erfaringer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

FrkT

Åhhh det er jeg virkelig ked af at høre, det må være en forfærdelig besked for jer at få 

Nu har jeg ikke lige så meget forstand på det med sædkvalitet, men hvad siger de på klinikken? Er der nogen chance for at det kan ændre sig til det bedre?

Hvis ikke, har I så overvejet en sæddonor? På den måde vil barnet da få en af jeres gener... ved godt det slet ikke er optimalt og det man ønsker.

Ej noget møg altså! Ved ikke hvad jeg skal sige rigtigt, andet end at jeg er rigtig ked af det på jeres vegne.... det er mareridtsscenariet du står i lige nu - øv da også! 

Anmeld

7. juni 2012

os2

Jeg ved desværre heller ikke hvad man kan gøre...her er "vi" også på vitamin kur pga dårlig sædkvalitet, men jeg ved ikke om man på nogen måde kan få liv i de små sædceller.

Det er selvfølgelig mega hårdt...måske engang at I kan tænke på sæddonor eller adoption, men det er da helt sikkert en frygtelig besked at få...

Anmeld

7. juni 2012

Frk.Skruk

os2 skriver:

Jeg ved desværre heller ikke hvad man kan gøre...her er "vi" også på vitamin kur pga dårlig sædkvalitet, men jeg ved ikke om man på nogen måde kan få liv i de små sædceller.

Det er selvfølgelig mega hårdt...måske engang at I kan tænke på sæddonor eller adoption, men det er da helt sikkert en frygtelig besked at få...

ja vi taler lidt om insemination - men det er rigtig svært at forholde sig til, når man havde håbet på noget andet..

Anmeld

7. juni 2012

Frk.Skruk

FrkT skriver:

Åhhh det er jeg virkelig ked af at høre, det må være en forfærdelig besked for jer at få 

Nu har jeg ikke lige så meget forstand på det med sædkvalitet, men hvad siger de på klinikken? Er der nogen chance for at det kan ændre sig til det bedre?

Hvis ikke, har I så overvejet en sæddonor? På den måde vil barnet da få en af jeres gener... ved godt det slet ikke er optimalt og det man ønsker.

Ej noget møg altså! Ved ikke hvad jeg skal sige rigtigt, andet end at jeg er rigtig ked af det på jeres vegne.... det er mareridtsscenariet du står i lige nu - øv da også! 

Hvor er du sød

Det er ikke en klinik vi er på endnu, det er bare egen læge der har givet en henvisning til at vi kunne sende nogle sædprøver på lsb. på hospitalet.. Vi skal op og tale med dem i næste uge hos lægen, og høre hvilke muligheder der er for os, og om vi skal videre i behandling, eller om der er mere vi kan gøre selv...

Men ja, det er en rigtig hård situation at stå i, for når man beslutter sig for at man vil have børn, så er det jo bl.a. også fordi man gerne vil blande sine gener..

Men jeg håber at vi finder en løsning, og at der en dag vil komme en lille guldklump til os - på den ene eller den anden måde..

Anmeld

8. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi har idag fået svar på mandens 2 sædprøve, og den ser ud som den første - altså SLET ingen sædceller..De er ikke bare døde - der er slet ikke nogen!- Vi er begge meget triste over beskeden, men prøver også at tænke frem..Jeg tænker at der må være andre end os som har oplevet noget a la det samme? Min kæreste har de sidste 2 måneder været på "vitamin kur" for at se om det ville gøre en forskel, men nej! Det har slet ikke hjulpet..Hvad skal vi gøre? Eller hvad gør man?Håber at nogen kan hjælpe os - alle råd / erfaringer modtages med kyshånd

Det gør mig ondt at læse ... Måske dette er en mulighed for Jer? http://www.trianglen.dk/DK/manden/tesa.htm Det er da værd at undersøge.

Anmeld

8. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Frk.Skruk skriver:

Har hørt om nogen som fik samme besked, men hvor manden pludselig havde sædceller igen... Ved ik hvad og hvordan man gør det...

Anmeld

8. juni 2012

smlmea

Jeg vil også anbefale TESA,får i begynder at tænke donorsæd.

I langt de fleste tilfælde,kan man godt finde nogle stykker via TESA,som man så laver ICSI med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.