FrkT skriver:
Åhhh det er jeg virkelig ked af at høre, det må være en forfærdelig besked for jer at få 
Nu har jeg ikke lige så meget forstand på det med sædkvalitet, men hvad siger de på klinikken? Er der nogen chance for at det kan ændre sig til det bedre?
Hvis ikke, har I så overvejet en sæddonor? På den måde vil barnet da få en af jeres gener... ved godt det slet ikke er optimalt og det man ønsker.
Ej noget møg altså! Ved ikke hvad jeg skal sige rigtigt, andet end at jeg er rigtig ked af det på jeres vegne.... det er mareridtsscenariet du står i lige nu - øv da også! 

Hvor er du sød 
Det er ikke en klinik vi er på endnu, det er bare egen læge der har givet en henvisning til at vi kunne sende nogle sædprøver på lsb. på hospitalet.. Vi skal op og tale med dem i næste uge hos lægen, og høre hvilke muligheder der er for os, og om vi skal videre i behandling, eller om der er mere vi kan gøre selv...
Men ja, det er en rigtig hård situation at stå i, for når man beslutter sig for at man vil have børn, så er det jo bl.a. også fordi man gerne vil blande sine gener..
Men jeg håber at vi finder en løsning, og at der en dag vil komme en lille guldklump til os - på den ene eller den anden måde..
Anmeld