ang forlystelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

har tænkt mig at købe et sæsonkort til en forlystelsepark. hvis jeg får lavet det der sæsonkort den første dag jeg skal i den forlystelsepark. kan man så vise det kort hver gang når skal der hend og må man komme lige så tit man vel på en månede  fra den dag jeg får det sæsonkort som koster knap plus 100 kr ekstra ??

nogen der ved det.

vil gerne vid det inden jeg springer ud i det:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

SKR

Når du får lavet et sæson kort, skal du have det med hver gang, for at komme ind. Du skal så vise dit kort for at komme ind, da det er din indgangsbillet. Med et sæson kort kan du komme lige så meget du vil i hele sæsonen.

God fornøjelse

Anmeld

7. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

har tænkt mig at købe et sæsonkort til en forlystelsepark. hvis jeg får lavet det der sæsonkort den første dag jeg skal i den forlystelsepark. kan man så vise det kort hver gang når skal der hend og må man komme lige så tit man vel på en månede  fra den dag jeg får det sæsonkort som koster knap plus 100 kr ekstra ??

nogen der ved det.

vil gerne vid det inden jeg springer ud i det:

Årskortet/sæsonkortet er din adgangsbillet, så du skal vise det, hver gang du besøger forlystelsesparken

Og du kan komme lige så tit, du lyster

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

skr: købe ind.??

og tak for jeres svar. for viste det ikke helt.

jeg har overvejet det da jeg har fundet ud af nu at det ikke kan betale sig at give det som indgangs biletten koster hver gang.

vil i ikke give mig  ret i det hvis vi måske skal afsted ca 5-6 her i årsæsonen.??

for synes nemlig der skal ske lidt.

Anmeld

7. juni 2012

Aabye

Some regel er sæson kortene tjent ind allerede når du har været i forlystelses parkerne to gange.. Så det kan bestemt godt betale sig

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

oki det lyder godt.

for det kan blive noget dyrt hvis

der skulle gives intreprisen hver gang når man får s.u

tak for i svarede mig på mit spørgsmål.

Anmeld

7. juni 2012

lucas<3

altså det er meget billiger og købe sæsonkort hvis man kommer der mange gange i sæsonen..

man kan også få rebat hvis man har sæsonkort.. eller der er der nogle steder man kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.