Andre med føs'dag 23.september ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.389 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

MorDk

Min søn har føs'dag 23.september. Han er vægt (født kl.15.37)

Mange jeg kender siger han er Jomfru og andre jeg kender er født 23.sep og er Jomfru. MEN den skiller liiige der 22-23-september... men det er forskelligt hvilken side man slår op på. Men udfra fødselstidpunktet skulle min søn være vægt men så har han jo nok noget Jomfru i sig også.

Nogle der kender til samme "problem" og og hvilket stjernetegn mener du at du eller dit barn er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Frejsmor

Jeg troede først det skilte d. 24/9, så jeg ville jo sige han er jomfru.. Men hvad ved jeg hehe..

Anmeld

7. juni 2012

RiUL

Jeg har fødselsdag den 23. September og har altid været jomfru bliver faktisk en smule irriteret over at der skal være to stjerntegn på den dag Min mor fik lagt et horoskop da jeg var helt lille, og der gik jeg under jomfru, og synes også at jeg passer bedst som jomfru, men nu har jeg aldrig rigtig nærlæst var der karakteriserer vægten måske man var lidt heldig at gå under to stjernetegn

Anmeld

7. juni 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg søgt det på nette = http://www.gratis-horoskop.dk/stjernetegn/

og fandt det her

.

Stjernetegn Dato Element
Vandmanden 19. februar – 20. marts Luft
Fiskene 20. januar – 18. februar Vand
Vædderen 21. marts – 20. april Ild
Tyren 21. april – 20. maj Jord
Tvillingerne 21. maj – 21. juni Luft
Krebsen 21. maj – 21. juni Vand
Løven 22. juli – 22. august Ild
Jomfruen 23. august – 22. september Jord
Vægten 23. september – 22. oktober Luft
Skorpionen 23. oktober – 21. november Vand
Skytten 22. november – 20. december Ild
Stenbukken 21. december – 19. januar Jord

Henriette

Anmeld

7. juni 2012

MomInTheMaking

MorDk skriver:

Mange jeg kender siger han er Jomfru og andre jeg kender er født 23.sep og er Jomfru. MEN den skiller liiige der 22-23-september... men det er forskelligt hvilken side man slår op på. Men udfra fødselstidpunktet skulle min søn være vægt men så har han jo nok noget Jomfru i sig også.

Nogle der kender til samme "problem" og og hvilket stjernetegn mener du at du eller dit barn er?

Det er rigtigt at det er en skille dato, men det handler om hvad tid han er født, hvilket år og hvorhenne. En astrolog vil kunne fortælle dig hvad tegn han er.

Anmeld

7. juni 2012

lio

Kender en som har fødselsdag der, hun er meget interesseret i astrologi og sådan og hun står meget fast ved at hun er jomfru.

Anmeld

7. juni 2012

HelleBelle

Ja jeg er født den 23 september og troede hele min barndom og det meste af min ungdom at jeg var jomfru , men fandt så ud af at den dag, det år, og det tidspunkt jeg er født- hører under vægten. Så ja jeg er vægt.

Anmeld

7. juni 2012

trunte24

Skjolgborg. skriver:

Jeg søgt det på nette = http://www.gratis-horoskop.dk/stjernetegn/

og fandt det her

.

Stjernetegn Dato Element
Vandmanden 19. februar – 20. marts Luft
Fiskene 20. januar – 18. februar Vand
Vædderen 21. marts – 20. april Ild
Tyren 21. april – 20. maj Jord
Tvillingerne 21. maj – 21. juni Luft
Krebsen 21. maj – 21. juni Vand
Løven 22. juli – 22. august Ild
Jomfruen 23. august – 22. september Jord
Vægten 23. september – 22. oktober Luft
Skorpionen 23. oktober – 21. november Vand
Skytten 22. november – 20. december Ild
Stenbukken 21. december – 19. januar Jord

Henriette

Synes det ser lidt utroværdigt ud det det. Der er overhovedet ikke styr på stjernetegnene. De kommer i den helt forkerte rækkefølge samt, nogle perioder går i gen ved flere tegn.

Måske ikke lige det bedste link

Anmeld

7. juni 2012

trunte24

MorDk skriver:

Nu har jeg lige kigget lidt rundt på nettet, og kan se, at perioderne ikke er 100% ens. Nogle siger vægt og nogle siger jomfru.

Den på wikipedia sider at den. 23/ 9 er jomfruen og den er jo rimlig troværdig. Men igen jeg har fundet en side der hedder artrologi-og-horoskoper.dk der er den 23/9 vægt.

Så jeg kan ikke hjælpe med at afklare hvad det rigtige er.

Linker lige til de to sider wikipedia           Atrologi og horoskoper

/ Line

Anmeld

7. juni 2012

Fru.Mäes <3

Min lillesøster er fra den 23 september og hun har altid været jomfrue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.