Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Jeg kom fandme ind som lægesekretærelev, i en voksenelev stilling:0)Blev jo kaldt til staveprøve, den bestod jeg. Så kaldt til samtale og dagen efter var jobbet mit. Det vare sindssygt nervepirrende. Mail så var det et afslag og en opringning så var jobbet hjemme:0) kl lidt i elleve ringede telefonere. Jeg har aldrig fumlet og rystet så meget .Vi var 272 ansøgere, 60 kom til staverne, 28 til samtale og 14 stillinger skulle besættes:0) og jeg fik den ene af den.Jeg er i 7. Himmel og er så glad. Jeg skal starte den 1.9. Har til den tid nået at være ledig i 6 mdr og efter 6 måneders ledighed og to barsler oveni hinanden er jeg så klar til at komme igang:0)Kan i alle have en skøn aftenKnusChristina
Jeg kom fandme ind som lægesekretærelev, i en voksenelev stilling:0)Blev jo kaldt til staveprøve, den bestod jeg. Så kaldt til samtale og dagen efter var jobbet mit. Det vare sindssygt nervepirrende. Mail så var det et afslag og en opringning så var jobbet hjemme:0) kl lidt i elleve ringede telefonere. Jeg har aldrig fumlet og rystet så meget .Vi var 272 ansøgere, 60 kom til staverne, 28 til samtale og 14 stillinger skulle besættes:0) og jeg fik den ene af den.Jeg er i 7. Himmel og er så glad. Jeg skal starte den 1.9. Har til den tid nået at være ledig i 6 mdr og efter 6 måneders ledighed og to barsler oveni hinanden er jeg så klar til at komme igang:0)Kan i alle have en skøn aftenKnusChristina
Hvor er det bare super fedt for dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: TåTaTakArhmen for pokker da, du er sgu da for sej Kæmpe stort tillykke
TåTaTakArhmen for pokker da, du er sgu da for sej Kæmpe stort tillykke
Valle81 skriver: Ahh, jeg er ved det ikke helt men i hvert fald en hhx, den har jeg
Ahh, jeg er ved det ikke helt men i hvert fald en hhx, den har jeg
Super sådan en har jeg også...
Har tidligere overvejet at gå den vej, hvis jeg ikke kan komme i en ordentlig butik
Solstrålebørn skriver: Hvor er det bare super fedt for dig...
Silas&Mille skriver: Super sådan en har jeg også... Har tidligere overvejet at gå den vej, hvis jeg ikke kan komme i en ordentlig butik
Loa skriver: Fedt! Stort tillykke!! Hvor er det henne? Er selv lige blevet kaldt til samtale i region hovedstaden
Fedt! Stort tillykke!! Hvor er det henne? Er selv lige blevet kaldt til samtale i region hovedstaden
Valle81 skriver: Jeg tror det er et fantastisk job, og arbejdstiderne er noget mere flatterende end butik
Jeg tror det er et fantastisk job, og arbejdstiderne er noget mere flatterende end butik
ja det kan man vist roligt sige
Valle81 skriver: Tak, og kan forhåbentligt sige i lige måde snartHer er det region midtjylland, nærmere af betegnet regionshospitalet viborg
Tak, og kan forhåbentligt sige i lige måde snartHer er det region midtjylland, nærmere af betegnet regionshospitalet viborg
Mange gange tillykke med det .. Det er sku sejt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128