Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: hahah ham der ligger fliser og den slags herude hos os er nærmest 80 og skinddød så tror jeg springer over men må da ellers være meget praktisk bare at kigge ud af vinduet
hahah ham der ligger fliser og den slags herude hos os er nærmest 80 og skinddød så tror jeg springer over
men må da ellers være meget praktisk bare at kigge ud af vinduet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan en mand kunne jeg også godt bruge
rikkeregnbue skriver: Sådan en mand kunne jeg også godt bruge
hahah sig hvis du opdager hvor de findes
Anonym skriver: hahah sig hvis du opdager hvor de findes
Det skal jeg nok
Anonym skriver: aaargh lidt for alternativ ide til min smag Vil sige nogle gange er det værre end andre men ISÆR hvis man bare virkelig gerne vil tale med et voksent menneske eller nusses i håret Dyrene svarer ikke en igen og sådan en kæmpe pote i håret tror jeg virkelig ikke er behageligt
aaargh lidt for alternativ ide til min smag
Vil sige nogle gange er det værre end andre men ISÆR hvis man bare virkelig gerne vil tale med et voksent menneske eller nusses i håret
Dyrene svarer ikke en igen og sådan en kæmpe pote i håret tror jeg virkelig ikke er behageligt
Du må låne min kat den eeeeelsker at putte på maven/brystet af en, og så nulrer den også en i håret nogengange fantastisk lille dyr!
Anonym skriver: hahah ej ad SÅ desperat er jeg dog ikke efter en ny mand
hahah ej ad SÅ desperat er jeg dog ikke efter en ny mand
Prøv lige at checke hjemmesiden ud INDEN du siger adr - det har intet med desperat at gøre Jeg tror du vil være positivt overrasket. Just saying Happy huntin'
Anonym skriver: et styk lækker, sød, omsorgsfuld mand der kommer om aftenen når mit barn sover en man kan putte med på sofaen, som man kan kysse med og hvad der nu hører til meeen nøj hvor har jeg bare ikke mod på at skulle begynde at date.. hvor kan jeg lige bestille ham henne???
et styk lækker, sød, omsorgsfuld mand der kommer om aftenen når mit barn sover
en man kan putte med på sofaen, som man kan kysse med og hvad der nu hører til
meeen nøj hvor har jeg bare ikke mod på at skulle begynde at date..
hvor kan jeg lige bestille ham henne???
Når du finder ud af det, vil jeg gerne have et fif også Jeg savner nunmest en til at hjælpe med at hente, bringe, gøre rent, lave mad osv.!
LouiseVous skriver: Jeg forstår digJa det var sq ret fedt.. Men det var mere princippet i, at lige pludselig er han der bare
Jeg forstår digJa det var sq ret fedt.. Men det var mere princippet i, at lige pludselig er han der bare
Enig, Louise. Jeg tror, at jo mere man leder, desto mindre chance er der for at møde ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128