Hejsa
Jeg er ude i god tid, men har I nogle gode forslag til hvor man kan holde dåbs/navngiviningsfest på Islands Brygge? Evt. i omegn fx Christianshavn, Amager eller indre by.
Der skal være plads til 70 gæster, - og af samme årsag skal kuvertprisen ikke være alt for høj. Det kan være fint både med festlokale eller restaurant (men hele selskabet skal sidde sammen og have lokalet for os selv).
Jeg har længe været hook på Kulturhuset Islands Brygge. Men jeg ser nu, at hvis man lejer det om søndagen har man det kun fra 11-18. Og så kan jeg slet ikke se, hvordan man skal nå at få bordene gjort klar ligesom maden jo også skal have tid til at blive klar. Ligesom jeg tænker det er for kort tid i den anden ende. Vi har tradition for lange fester i min familie, - og hvis det så skal afleveres rengjort er det alt for kort tid.
Så hvad tænker I? Kender I nogle feder steder i ovenstående områder? Har I været til en god barnedåb i området? Og hvad har I gjort med tider for lokaleleje? Er det mig der stiller for store krav eller hvad tænker I?
På forhånd mange tak for hjælpen.
Anmeld