iPad og java

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Pige2009

Jeg er blevet den lykkelige ejer af den nye iPad I den forbindelse vil jeg lige høre, om der er nogen af jer andre med iPad, som kender en app, der understøtter Java, så man kan logge på f.eks. Pladsanvisningen via iPad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Mussen2

Jeg er blevet den lykkelige ejer af den nye iPad I den forbindelse vil jeg lige høre, om der er nogen af jer andre med iPad, som kender en app, der understøtter Java, så man kan logge på f.eks. Pladsanvisningen via iPad

Det tror jeg desværre ikke du kan. Det er kun hvis pladsanvisningen har lavet en applikation.

Det samme problem har man med e-boks, og hvor der kræves nem idDvs e boks virker, men kun fordi de gar lavet en app. Jeg tror det er hele tankegangen bag apple at alle skal designe app for at ting kan bruges fra apple produkter

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Det tror jeg desværre ikke du kan. Det er kun hvis pladsanvisningen har lavet en applikation.

Det samme problem har man med e-boks, og hvor der kræves nem id

Der er en e-boks app, for den har jeg

Med hensyn til java, så vil appel ikke understøtte det, så det kan du desværre ikke

Anmeld

6. juni 2012

Mussen2

tarkoflen skriver:

Med hensyn til java, så vil appel ikke understøtte det, så det kan du desværre ikke

Ja jeg fik ligecterret indlægget for kunne godt selv læse at det kunne misforståes

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Det samme problem har man med e-boks, og hvor der kræves nem idDvs e boks virker, men kun fordi de gar lavet en app. Jeg tror det er hele tankegangen bag apple at alle skal designe app for at ting kan bruges fra apple produkter

Ja, jeg har e-boks app'en og min Danske Netbank Håber det andet kommer på et tidspunkt - tak for svar

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Ja jeg fik ligecterret indlægget for kunne godt selv læse at det kunne misforståes

Hi hi opdagede det godt da jeg havde citeret dig

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Forstod det godt

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Ja, den har jeg selv Ærgeligt, der ikke er nogen java

Anmeld

6. juni 2012

1974

Prøve den app der hedder puffin .den skal bruges i stedfor safari 

Håber der virker 

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

1974 skriver:

Prøve den app der hedder puffin .den skal bruges i stedfor safari 

Håber der virker 

Kigger lige på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.