Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Åhh hvor kan jeg forstille mig, at det er nervepirrende at skulle gå og vente! Jeg håber så meget for jer, at det er nu den er der hvornår er det nu bp er?
Åhh hvor kan jeg forstille mig, at det er nervepirrende at skulle gå og vente! Jeg håber så meget for jer, at det er nu den er der hvornår er det nu bp er?
1000 tak søde..
først d. 13.6
SUK...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 7 IUI-H 1 IVF 3 ICSI 2 FRYSEFORSØG vi har forsøgt i over 10år nu..
7 IUI-H
1 IVF
3 ICSI
2 FRYSEFORSØG
vi har forsøgt i over 10år nu..
10 åR !!!! HOLD DA HELT OP !!!
AalborgPigen skriver: 10 åR !!!! HOLD DA HELT OP !!!
JEP... MIN MAND MENER OGSÅ AT ALLE ANDRE KAN HOPPE BAG OS I KØEN NU.. OG GIVER HAM RET...
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. først d. 13.6 SUK...
for den er der nu...
10 år... Det fortjener I bare slet ikk.
ønskebarn74 skriver: JEP... MIN MAND MENER OGSÅ AT ALLE ANDRE KAN HOPPE BAG OS I KØEN NU.. OG GIVER HAM RET...
Ja for pokker..!!!
tarkoflen skriver: Åhh ja der er jo lang tid til hvornår tager din mand afsted? Og jeg er helt enig, hvis jeg kunne, måtte l godt få vores plads i køen, hvis vi så bare kom ind på en 2. plads
Åhh ja der er jo lang tid til hvornår tager din mand afsted? Og jeg er helt enig, hvis jeg kunne, måtte l godt få vores plads i køen, hvis vi så bare kom ind på en 2. plads
1000 tak søde!!!
han tager afsted til August..
twinny skriver: for den er der nu... 10 år... Det fortjener I bare slet ikk.
der er jo ingen der fortjener at kæmpe i over 10år uden held..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128